Bu bölümde hikayenin baş kahramanlarından biri olan Melek'in değerlendirmesini yapacağım.
Melek, asıl kız grubunun üyelerinden biri hatta daha sonra öğrendiğimize göre Burcu'nun ilk arkadaşıydı. Yani ilk olarak bir yerlerde vardı. Ne kadar hareketlerini mantıklı bulmasam da Melek'te hâlâ çözülmemiş sırların olduğunu düşünüyorum.Gizemli bir ailesi vardı özellikle abisi Kerem çok şüpheli karakterlerden biriydi. Kerem ve İzem sevgili olmasına karşın Melek'in onunla iletişim kurmaması şaşırtıcıydı.Tabii aralarında yakınlık yoktu ama böyle düşündüm.Özellikle Kerem yokum diyip gittiğinde İzem'in yanındaydı ve bunu Melek bilmiyordu. Birlikte mesaj alıp zorluklara göğüs gerdiği arkadaşı Emir'i hiç sormadan A ilan etti. Belki de A'yı biliyor ve tanıyordu bu yüzden de Emir'i kurban etti. Burcu'nun CD'lerinden öğrendiğimiz kadarıyla Melek Burcu'yu beklemeyip Murat yani A ile gitmişti. Sonradan yakınlık kurmuşlardı belki de. Belki de Melek hiç de göründüğü gibi olmayan bir karakterdir. Aslında kafasında hep planları olan, akıllı ve sırları ortaya çıkmasın diye uğraşan biri olabilir. Kendisine CD'ler geldiğinde arkadaşı olan Melis'e bunu belli etmemek için abim şehir dışında demişti. Daha da fazla sırrı vardı belki de ve duyulmamısını istediği bazı hataları vardı özellikle Burcu'ya yaptığı.Burcu'yu sevse bile sonradan onun çok yönetici ve yorucu biri olduğunu düşünmüştü.Melek'in hep nasıl olduğunu çözümlemeye çalıştım ama çözümlenmesi zordu belki de karmaşık bir kişiliğe sahipti ve böyle davranmak onun işine geliyordu.Önümüzdeki bölümlerde alacağımız bol ipucularla değerlendirmelerime devam edeceğim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Hepinize iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Çığlık At Teorileri
Mystery / ThrillerBu kitapta Benim İçin Çığlık At adlı muhteşem bir biçimde oluşturulmuş eserin -A teorilerini paylaşacağım.