Když jsem doplaval na ten ostrov, tak jsem okamžitě lehl celý udýchaný do písku. Za malou chvíli připlaval i ten chlápek a udělal to samé.
„Proč jste po nás stříleli ?" začal jsem.
„Mysleli jsme, že jste Španělé" odvětil.
„Tak to jste mysleli špatně" řekl jsem ostře.
„Ty jsi pirát ?" zeptal se.
Mlčel jsem.
„Pokud mě dopravíš do Kingstnu, tak bych mohl hodně zaplatit" nabídl mi „Vy piráti máte přeci rádi peníze, nebo ne ?".
„Na to ti kašlu. První jste po nás stříleli a teď, abych ti pomáhal".
„Jak chceš ty pirátská špíno !" když to dořekl, tak rychle vstal a začal utíkat. Já se zvedl taky a začal jsem utíkat za ním. Nastala honička lesem. Běžel jsem furt za ním a mu už pomalu nestačili síly. Najednou zakopl. Já jsem ho rychle doběhl a začala bitka.
Měl nějaké dva divné nože, které vytahoval z rukávu. Já jsem měl pouze malou dýku. Byl to opravdu těžký souboj, bylo vidět, že byl dost zkušený. Ale teď udělal chybu a já ji využil. Zkopnul jsem ho na zem a dýku mu zabodl do jeho hrudníku. Umíral, ale ještě se zmohl na poslední slova; „Dones tento dopis do Kingstnu panu Pedrovi, bydlí v té velké pevnosti" a po těchto slovech zemřel.
Vzal jsem si jeho šaty, zbraně, ten dopis a šel jsem na břeh. Po cestě jsem si četl ten dopis. Bylo tam napsáno něco o jistých Assassínech a Templářích. Moc jsem to nechápal, ale ze zvědavosti jsem to tam chtěl donést.
Jakmile jsem měl břeh před sebou, viděl jsem tam loď. Byla to taková střední fregata. Potom jsem uviděl skupinou čtyř mužů, kteří tam mlátili nějakého dalšího může. Rozhodl jsem se mu pomoc.
Seběhl jsem rychle k nim.
,,Nechte ho být !" Zařval jsem.
Všichni se na mě otočili a jeden z nich zvolal; ,,Ale, ale, ale, nějaký zachránce přišel. Podívejte se na něj chlapy." A začali se smát.
Mezitím, co se smáli, tak jsem se k nim přiblížil a hned jsem si vyzkoušel ty dva zvláštní nože v rukávu. Přišel jsem k jednomu, probodl ho a hodil ho na jedno z dalších. Zatímco se válel pod mrtvolou, postaral jsem se o ty zbylé dva. Když ten třetí vstal, dal se na úprk do džungle.
,,Děkuji Vám mnohokrát, jsem Vaším dlužníkem."
Podal jsem nu ruku, abych mu pomohl vstát a odvětil jsem; ,,Nemáte za co, byli to špatní lidé a špatní lidé se mají trestat."
,,Ale i tak bych Vám s něčím rád pomohl, nebo pro Vás něco udělal." Řekl laskavě.
,,Ta loď je Vaše ?" Zeptal jsem se.
,,Ano, jsem obchodník a jezdím různě po světě. Ale zabili nám kapitána. Vy umíte kormidlovat ?"
,,Ano umím."
,,A nechcete se ujat role kapitána ?"
,,Ano, velice rád."
,,Tak pojďte, poplujeme člunem na naši loď."
Když jsme pluli na té loďce, zeptal jsem se ho: ,,Jak se jmenuješ příteli ?"
,,Mé jméno je Johny Luck. A jak říkají Vám ?"
,,Jmenuji se Edward Kenway"
Jakmile jsme se dostali na loď, posádka mě hned přivítala. Stoupl jsem si za kormidlo a řekl; ,,Plachty na plno, další zastávka Kingston !"
ČTEŠ
Assassin's Creed
FanfictionPříběh bude vyprávět o muži jménem Edward Kenway, kterého potká velmi zajímavý osud. Štěstí, láska, smutek, zášť. Všechny tyhle pocity ho v tomto příběhu potkají. Zaplete se i do něčeho, co je nad jeho chápaní a přidá se k jedné z válčících stran.