Prolog

120 12 12
                                    

,,Takže ahoj jsem se Ešli, no takhle se menuji v lidském světě jinak se jmenuji, no tim vás zatím nebudu zatěžovat. Je mi 17 ano 17 ale v kouzelném světě mi je 117 eh... toršku víc nemislíte? Ale furt vypadám jako žákině střední šloly. Mí rodiče jsou také kouzelné stvoření mamka je elfka a táta je napůl zvíře napůl člověk můj bratr no co o něm říct ovládá základní magiy a má možnost si přičarovat křídla což je hodně vzácné. Já sem vlastně elfka lesa s magiý, křídly a dokážu se proměnit do své zvířecí podoby což je vlk ano je toho hodně, mám to po své praprababičce která byla Stráškiní lesa 600 let no a teďkon sem já, vše sem se od ní učila od malinka už jako 3 leté mimino sem sní byla v lese a učila se jak les chránit atd.

No a teď jsem stráškiní lesa já teprve 10 let ale už tak sem toho hodně udělala už sme vyhráli i pár bitev no vlastně byly jenom 3 ale všechny sme vyhrály babička říká že mám talent a že je ráda že už není stráškiní lesa ona.

S rodinou žijeme na konci města v baráčku se zahradou. Vlasně se chováme jak normální lidé krom pár věcí, s bratrem chodíme do klasické školi rodiče maj práci jako nromální lidé jezdíme na výlety což mi příjde zbytečné ale rodiče na tom trvaj.

Nevim co bych dál o sobě řekla tak asi zakončim vypravování o sobě a začnem s příběhem."

Takže rozhodla sem se napsat novou knihu tentokrát trochu jinou než před tim ale předem se omlouvám za chyby je to moje jedna z prvních kinížek. Tahle knížka bude vycházet hodně nepravydelně protože mám rozepsanou i jinou knížku ale budu se nějak snažit.

Tajemný vládce lesaKde žijí příběhy. Začni objevovat