Když jsem teda přišla tak sem běžela do svého pokoje a tem sem si lehla proměnila se do lidské podoby a šla se upravit lehce jsme se namalovala ale nevýrazně a pak už sem jenom slyšela mamku že mam jít dolů že máme návštěvu, tak sem šla teda dolů se podívat kdo přišel na chodbě nikdo nebyl tak sem se šla podívat do obýváku kde všichni seděli na pohovce a křeslech tak sem vešla dovnitř a pozdravila ,, dobrý den." mile se usmála a prohlídla sem si všechny první se postavila paní s blonďatýma krátkými vlasy menší postavy a věkem bych jí přirovnala k mamce, paní mi podala ruku a představila se pak se představil i pán který byl asi o dvě hlavy větší než já. ,,Ahoj já sem Míša." Představila se malá hnědovlasá holčička a zahleděla se mi do očí, nad tím sem se jenom pousmála a pak můj pohled spadl na poměrně vysokého kluka s hnědými vlasy a modrými oči ale něco se mi na nich nezdálo ty oči jakoby ke mě mluvily, teď si nedělám srandu a pak mě začalo pískat v uších a bolet mě hlava tak sem se za ní chytla,, Ešli všechno v pohodě?" zeptala se mě mamka ,,jo dobrý jenom mě začala bolet hlava." odpověděla sem jí a otevřela oči. ,,Běž se napít půjdu s tebou a nepotřebuješ zvracet?" zeptala se mě strašlivě mamka a než sem stihla něco říct tak mi někdo skočil do řeči,, já sní půjdu nebojte dám vám na ní pozor." řekl ten kluk a zvedl se já sem se na nic víc nezmohla než propalovat ho pohledem tak sem šla do kuchyně kde sem v lékárničce našla prášek na bolest hlavy a nalila sem si vodu do skleničky a cítila sem jeho pohled jak mě celou dobu sleduje.,, jak se vlastně jmenuješ?" řekla sem trochu otráveně,, Billy a ty seš Ešli že jo?" odpověděl a šibalsky se usmál. Jako vážně se jmenuje Billy ale ten úšklebek si mohl odpustit.,, jo sem Ešli.“ Odpověděla sem Teťkon už dost otráveně neznala sem ho ani 10 min. a už mi lezl na nervy.,,Ešli vezmi Billyho nahoru a řekni mu něco o škole jo." povzdychla sem si a odpověděla jsme mamce,, dobře a vzala sem si prášek na hlavu.“ odpověděla sem a šla ke schodům a on šel mlčky za mnou a zase mě propaloval tím jeho pohledem. Vyšla sem nahoru a otevřela dveře od mého pokoje který sem prošla a vyšla na balkón. Billy šel za mnou ale pak se zastavil a na něco se koukal tak sem šla za nim a koukla se na co se dívá. Prohlížel si mojí sbírku medailí za běhy skok vysoký florbal atd.,, jdeš." zeptala sem se ho a nadzvedla obočí on se jenom uchet a šel za mnou pak se posadil na židli a koukal do lesa tak sem využila situace a poslala na něj odhalovací kouzlo a málem sem dostala šok objevil se tam symbol že je jeden z 5 vyvolených to znamená že je 2. vyvolený kterého sem objevila a znala. Podle legendy existuje 5 vyvoleních já sem jedna z nich pak je Galdris a teď Billy takže ta velká pohroma co se má stát se blíží, problém nikdo neví jaká. Sedla si na druhou židli teď když jsme se na něj koukala tak byl vážně hezkej a je vidět že sportuje má vypracované tělo.,, tak co chceš vědět o škole?" zeptala sem se už normálním hlasem. ,,ehmmmm o škole asi nic ale něco o tobě jo." a zas se šibalsky usmál a koukl na mě tima jeho úžasnýma očima. ,,Spíš ti něco potřebuju říct já ale je to na dlouho." a zabořila sem se očima do lesa za barákem. ,,Tak povídej já mam čas." odpověděl a pousmál se. ,,Dobře takže seš jeden z 5 vyvolených aby si chránil les vím že mi asi teď nebudeš věřit a budeš na mě koukat jak na blázna který utekl z léčebny ale je to tak musíš jít teda semnou do lesa kde se dozvíš víc od hlavního soudu." vychrlila sem na něj a on se začala nahlas smát. ,,Počkej počkej cože?" tak sem jenom protočila očima a proměnila se v mojí rodnou podobu a on se smát přestal ,,už mi věříš?" a koukla sem se na něj,, hustý co ještě umíš?" jen sem protočila očima proměnila se ve vlka a spět na člověka. ,,Pojď jdeme do lesa." sešla sem dolů a oznámila mamce že dem do lesa.
Celou cestu mě zahlcoval otázkami jak malí dítě a já mu všechno vysvětlila jakmile jsme došli do lesa kde už nikdo nebyl proměnila sem se do své rodné podoby a vzlétla a letěla sem vzhůru a pak sem zase padal volným pádem a točila se jak vrtule a těsně nad zemí vedle Billyho sem to vybrala udělala sem lopink a chytla sem Billyho za ramena a letěla sním mezi stromy né moc rychle protože byl těžkej ale rychle to bylo. Jakmile jsme doletěli do vesnice, tak sem ho položila na zem a zaveld a ho k hlavnímu soudu kde mu vše vysvětlily takže mi ušetřily spoustu práce a já sem ho měla vycvičit a začlenit atd.
,,Pohni začínáme tréninkem odložíš si věci, převlečeš a pudem trénovat." došli jsme k mému baráčku a vylítla sem sním nahoru, provedla sem ho tam a šla sem do pokoje pro hosty tam sem mu řekla že mam pokoj hned vedle o tom sem se nezmínila měla sem tam postel a skříň. ,,Jdeme už se nemůžu dočkat." řekl Billy nedočkavě a vešel do mého pokoje kde sem si ještě bral toulec s šípy a luk, byla sem oblečená jako na trénink a asi proto na mě koukal s otevřenou pusou.,, Jdeme teda?" zeptala sem se a podala mu kus kůže. ,,Co stim?" zeptal se a já si odčarovala křídla. ,,Pojď a uvidíš." řekla sem a šla na balkón kde sem přehodila kůži přes lano a řekla mu,, tudy dojedeme k vodopádům drž se a hlavně nepadej bacha ke konci budeš muset seskočit můžeme?" zeptala sem se a podívala se na něj ,, jo dobře." řekl a šel zamnou přehodil kůži přes lano a čekal až bude moct vyrazit. Já sem skočila z balkónu a jela obrovskou rychlostí k vodopádům tam sem seskočila a čekal až tu bude i Billy.
Pak jsme začali s trénink ukázala sem pár základních obraných ,,pozic“ a pak i útočných pak jsme šli ještě zastřílet z luku. Šli jsme ještě do vesnice tu sem mu celou ukázala a vysvětlila kdo má jakou úlohu a zašli jsme mu pro oblečení na trénink a pak jsme šli zpátky domů už mě tolik neštval, ale naopak.
------------------------
Tadá je tu po hodně hodně dlouhé době díl takže sem se snažila aby byl aspoň delší ale snad se líbí.
ČTEŠ
Tajemný vládce lesa
FantasyPředem omlouvám se za chyby je to moje jedna z prvních knížek. ,,Většina lidí netuší že i v lese je dost živo a my jako kouzelná stvoření z lesa máme za úkol les chránit a ne jen les ale i louky potůčky a všechna stvoření co zde mají domov. Není to...