seznámení s lesem

54 4 3
                                    

Dneska sem jako každý jiný den šla do lesa je to tu perfektně vybavené a zařízené aby to nevyděli lidské oči všude jsou hlídky a jakmile se někdo oběví na obzoru spustí se signál pro schování, pokin k připravení na boj, pro přivítání hostů a nebo že už je nebesběčí pryč. Každý z těchto signálů zní jinak a při každém ze signálú se spustí kus kamene do lesní vesnice kde narazí do dutého kmene a rozezní se rána jak na buben to je pokyn aby všichni spozorněly a poslouchaly signál přicházející z vyhlídek nahoře na stromech vlastně celé vesnice pro magická stovoření jsou buď v podzemí, na stromech a vyjmíčně pod vodou.

Používame k prosbě o pomoc také ohňové majáky které se v nouzi zapálí, používají se mezi králostvými a tento vskaz se posouvá dál a dál. Všichni obyvatelé se dělí na Ranhojiče, Zemědělce, Bojovníky, Navygátory, Lovce, Hlýdku, průskumníci terenu a ti co vaří a dělají domací práce. Já patřím do k hlavní slupině  průskomníků jako vedoucí, k bojovníkům také jako vedoucí a částečně i k Ranhojičům (protože také ovládám magiy)
Já mam tu možnost protože sem elf a vlk tak při úplňku proměňovat bylyny pomocí měsíčního kamene na kouzelné a na kouzelné lektvary které jsou často využíváné ale jestly by se dostaly do špatných rukou tak dokážou spůsobyt obrovskou skázu, takže jsou na bespečném místě na nejviší stracené hoře kterou nikdo jiný než výrobce lektvarů nebo toho co zde je uktpryté nenajde takže tam mam přístu já a má nejvěrnější opora Galadria a když už jsme u těch men tak já se doopravdy jmenuji Hylarintia v našem jazyce v doslovném překladu to znaméná vlčí strášce.

Každý kdo chce být zařazen do nějakých výše zmíněných skupin musí složit kurz a pak nasledující skoušku kzerou hodnotí vždy hlavní vedoucí celé skupyny. Vetšinou se jedná o velmi náročnou několika dení skoušku a po jí složení jeste zařazení do před skupiny kde se ještě učíte a získaváte skušenosti během 10 let a pak teprve jdete do hlavní skupiny. Vetšina svpu práci orvadu má rádo takže jí dělají s radostí a nadšením. Všichni nedospělá stvoření pomáhají svím rodičům a navštěvujou něco jako školu která je specialovaná na to o jaký se jedna stvoření a podle toho probýhá výuka.

V každé vesnici jsou i nějaké pole kde se zemědělci starají o ůrodu. Ranhojiči tak chodí po lese na určitá místa zbýrat bylinky, lidi jich pár znají ale to je tak 30% ze všech co známe mi ale podle toho také vypadají ta mýsta kde je zbýráme spostu z nich rostpu jen na jednom místě a to je jen 24 h na to aby sme je sklidily vetšina znich totiž dozrává rok a jeden den je vhodná ke sklizni.
Bojovníci mají výcvik každý den i posilování a udržování kondyčky k tomu. Průskumníci také musí trénovat každý den ale to plýžení atd. Navygátoři nemusí tolik trénovat takže ti mají volnější a pohodovější den za to Lovci a hlýdka jsou každý den ve službě a střídají se po určitých směnách večer jako hlýdka jsou noční stvoření a přes den jsou normální stvoření co v noci spí.

Všechna stvoření mají něco jako ,,telefon" puď náhrdelník, naramek, náušnici, talisman, hůl atd. kterí jím slouží k doruzomívání na dálky mezi sebou prostě něco přýbuzného telefonu.

No a konec kecání a dem se podívat do lesa jak to tam vypadá a jestli někdo nepotřebuje s něčím pomoct já jako stráškině lesa tam mám hlavní ůlohu chránit a organizovat mé ktráloství jedná se o část lesa a luk."

Jako každé ráno sem teda vstala a udělala sem higienu moje oblýbená podoba je elf s křídly a hlavně je to moje vrozená podoba takže nečerpám enrgiý ale zanto mi energie přibývá. Když jsem vlk moje energie se nijak nemění, ale jakmile mám jinou podubu člověk, člověk s křídly nebo vlk s křídly tak mi energie ubývá celkem rychle ale když jsem vlk s křídly tak ubývá ale hodně pomalu což je výhodný. Do vlasů sem si zapletla čelenku s kitkami jako elf se nelíčím takže sem si ještě vyčistila zuby atd. a pak sem šla dolů do přízemí se nasnídat.,,Dneska k nám příjde naštěvy takže né aby si zase až do večera byla v lese."
Promluvyla na mě maka.,,jo a kdo příjde." a v duchu sem se modlila hlavně ať to nejsou lidé.,,Moje nová kolegině v práci a teď už i kamarádka má syna stejně statrého jako ty a začne chodit do stejné školi pak má ještě dceru je jí zhruba jako tvému bratrovy." Achjo co více si přát budu zase muset být v lidské podobě jako ne že bych sní nebyla spokojená mám hnědé vlasy zelené oči které mám ve všech podobách stejné a jsou opravdu zvlášní takže když ksem člověk opravdu vinikaj, mám hubenou a vysportovanou postavu kterou mám i jako elf no a jsem celkem malá mám necelích 168 cm.,, jo a kdy příjdou?" modlila sem se co nejdýl aby jsem dlouho mohla být v lese.,,v 4 h." super když vyrazim hned teď tak to všechno stihnu a ještě se stihnu proleťet.,,ok sem tu v půl 4 a ahoj." rozloučila sem se a proměnila se do lidskě podoby a vyšla z baráku.

Šla sem do lesa a jakmile sem se ujistila že sem dost daleko od lidí v lese tak sem se spět proměnila do mé rodné podoby a vzlétla do oblak což úplně miluji także sem se jen tak prolétavala v oblacích a pak sme se rozhodla si trošku zablbnout takže sem křídla obmotala kolem mého těla a začla se točit jak vrtule a padla neřízeným pádem k zemi a těsně nad zemí sem to vybrala a rostáhla křídla tak blýsko u zemně že sem bradu a hrudník měla 5 cm od země. Pak sem letěla obrovskou rychlostí při zemi a pak sem letěla přípo vzhúru s piruetama atd. pak sem se rozhodla přistát tak sem zalétla do lesa a skoušela si manévry mezi stromi kterémi opravdu šli pak sem doletěla do prostřed vesnice kde bylo jako vždy živo tak sem přistála a mé šaty se opět s mémi bosémi chodidly dotkly zemně.

Rozešla sem se směrem ke svému sídlu no spíše věcímu baráčku kde sem pomocí křídel vzlétla nahoru na zápraží před mojí chatrčí. Je na nejviším a nejmohutnějším stromě a opravdu jakmile do ní vejdu tak je po pravé straně je knihovna s oknem a vyvýšenou poličkou kde si sedávám a čtu protpže je tu nádhernej výheld, v levo je menší kuchiňka s všemožnýma bylynkama které jsou zavěšené u stropu, uprostřed je mechový koberec a v dlaší místosti je stůl s lavicí a židlema na levo jesou pak dveře na balkón s lanem k vodopádům kam se chodím koupat a odpočívat, další lano vede do středu vesnice a to poslední na hlavní vyhlídkový bod. Pak je tu spoustu podzemních chodeb z lesa a luk do veanice ale nenudu je sem všechny vypysovat.

Šla sem se podívat na balkón kde sem vylezla po žebříku do místnosti prorostlé větvema tím pádem odpočívadly pro sovy a ptáčky nasypala sem všem do kotýtka zrní a dala čerstvou vodu a šla si přečíst novou poštu když sem si sedla na jednu silnou větev tak mi na rameně přistála Sova Pálená se jménem Ester já vým trochu nezviklé jméno ale co, je to moje sova tak sem jí pohladila po hlavičce a dál četla poštu. Nic moc nového se nedělo tak sem šla na trénink pro bojovníky.

Přišla sem na obvyklé místo kde se pokaždé scházíne a počkala až všichni z mého oddílu dorazý a pak začal tvrdý trénink střílení z lukú, boj s mečem, boj ve uvířecí podobě atd. Po hoďce tréninku sem šla na trénink pro průskumníky který sem také vedla a ten probýhal celkem v klidu. Jakmile mi tréninky skončily šla sek si zatrénovat sam, oba tréninky sem absolvovala v šatech tak sem se šla převlíct, vzala sem si uplé kožené tryko dále uplé kožené kalhoty s boty ve kterých sem měla zasunuté dýky (statej ale ůčinej tryk) pak  sem si ještě obvázala předloktí a dlaně pomocí kůže, nasadila sem si ,,chránič" na předloktí zápěstí a dlene a zavázala provásky v těhlech nevy ně vypadajicích věcičkách mám ostny ve tvaru zakroucené hvězdy v druhé mám jedové šipky pak sem si ještě vzala toulec s šípy pak ještě házecí ostré dysky a meč. Vlasy sem si stáhla do ohonu a nadala si koženou čelenku aby mi nepadaly vlasi do obličeje. Do ruky sem si vzala luk a kus kůže.

Šla sem na balkón a kůži si hodila přes lanu které vedlo k vodopádům ke kterým sem si chodila zatrénovat. Pak sem se sklouzla po laně až k vodopádům kde sem seskočila a dopadla ladně na zem šla sem ke skále a rozeběhala se proti nía ladně sem vyšplhala až na horu přeskákala přes kameny řeku a tam už bylo všechno načiní připravené na trénink neživé figurýny na které sme požila kouzlo a v tu ránu oživly a všichni se vrhly na mě a ja zala bojovat ze zacatku šlo všechno hladce všechny sem znehybněla během pár minut spoustu jich skončilo geu hlavy tak sem ji je přičarovala spátky a zase proměnila v pohě figurýny.
Pak sem šla trénovat lukostřelbu  a takhle sem trénovala 2 hodki a pak sem se vydal spět. Splnila sem každodení povinostu co sem musela udělat jako stážce a šla sem domů no spíše letěla.
------------------
Tak je tu další díl a snad se knížka zatím líbí.

Tajemný vládce lesaKde žijí příběhy. Začni objevovat