Era o zi normală în Cioria, Țara Ciorilor, unde KFC era expirat, iar McDonald's a devenit nouă ordine mondială, noul Dumnezeu al ciorilor, care se baza pe Cele Zece Porunci ale Big Mc-ului.
Prima poruncă: Mănâncă de cel puțin zece ori la McDonald's pe zi;
A doua poruncă: Plătește de două ori prețul normal la orice produs;
A treia poruncă: Ca să fii un cetățean cu drepturile unui animal, trebuie să ai cel puțin 150 de kg și diabet.
A patra poruncă: Ciorile, adică sclavii, mănâncă resturile și ce mai găsesc, iar Ceplitarii mâncare adevărată.
A cincea poruncă: Ceplitarii nu poartă niciodată negru pentru a nu se confunda cu ciorile.
A șasea poruncă: Ciorile trebuie să muncească 22 de ore pe zi, iar Ceplitarii nu trebuie să muncească.
A șaptea poruncă: Dacă o cioară depășește 41 de kilograme, va fi mâncată de Barabookă ca jertfă.
A opta poruncă: De fiecare dată când vin vizitatori din alte tărâmuri, sclavii vor fi ascunși în canale.
A noua poruncă: Sclavii au voie doar să facă copii pentru a deveni sclavi, soldați în războaie și mâncare pentru Big Mc-ul suprem.
Și ultima poruncă: Ciorile nu au voie să se împotrivească de la ce li se spune.Dacă una dintre aceste porunci este încălcată, ciorile sunt mâncate de Barabookă.
De abia acum începe adevărata aventură.
CITEȘTI
Crăcănici Cra Cra și Blestemul Barabookăi
AdventureO poveste inedită în care protagonista noastră, Crăcănici Cra Cra, este cuprinsă de blestemul Barabookăi după ce a încălcat cele zece porunci de la McDonald's.