P L A Č I A U

976 84 197
                                    

Sveiki.

Daugelis pažįsta kitus wattpad vartotojus  kaip rašytojua, coveristus, kritikus ir pnš, o ar nebūtų įdomu sužinoti, koki wattpaderiai yra ne visame tame wattpad'o pasaulyje?

Galbūt jie turi tūkstančius sekėjų Instagram'e, nes mėgsta fotografuoti arba pozuoti? Gal jie savanoriauja gyvūnų prieglaudoje, nes labai juos myli? O gal jie labai mėgsta sportą ir yra daug pasiekę šioje srityje? Gal kažkas bando rašyti vis dėlto knygą ir ateityje būti tikraisiais rašytojais? Juk įdomu, kuo jie užsiima, ne wattpad'e.

Detaliau apie šią knygą:

☆ Susisieksiu su jumis ir truputį pabendrausiu, paklausinėsiu įvairių klausimų.

☆ Jeigu norėsit, galėsite pareklamuoti savo socialinius tinklus.

☆ Paklausinėsiu kitų wattpad'erių, kurios bent truputį yra bendravę su jumis, apie jus. Taip ne tik kitiems bus skaitant įdomu sužinoti apie jus, bet ir jums turėtų būti įdomu sužinoti, ką kiti mano apie jus!

☆ Straipsnis apie kiekvieną merginą bus skelbiamas kas savaitę.

☆ Detaliai turėsit aprašyti save.

Merginos, kurios nori, kad parašyčiau straipsnius apie jas rašykit komentaruose arba į pm.

Taip pat tag'inkit kitas rašytojas apie kurias norėtumėte paskaityti, galbūt jos susidomės tuo.

Tikiuosi bent kažką supratot ir atsiras norinčių. :))

 :))

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

P.S. Draudžiu kopijuoti šią idėją.

(Idėja perkelta iš mano ( weirdCa ) anketos)

Už wattpad ribųDonde viven las historias. Descúbrelo ahora