Sansa numarul 1.

93 12 10
                                    




Justin P.V

Ce naiba fac eu intr-un loc ca asta nustiu. Ma carat prietenul meu cel mai bun,Chris, care de altfel intr-o zi va ajunge batut.

-Aici sunt locurile noastre. Ma asez langa un baiat si Chris. Ma uit plictisit la meci pana cand baietasul se intoarce cu fata spre directia mea. Si raman mut cand vad ce e fata , si mai ales foarte frumoasa. Comentez ceva la ea si reactioneaza cum o alta fata nu a facut-o niciodata , mi-a raspuns in sictir. Ce dracu
Ma intorc cu fata spre prietenul meu care mai are putin si moare de ras

- Pe tine , curvarul pamantului , te-a refuzat o fata.

- Pariu ca imi cade la picioare?

-Pariu. Eu zic ca nu reusesti sa ii dai chilotii jos cam niciodata . rade ca prostu'

-Bine . Daca reusesc imi dai  masina ta sport , ok Chris?

-Ok, dar stai asa , ca si eu ma bag , daca reusesc eu primul imi dai apartamentul tau ala din Monaco. Si trei sferturi din firma.

-De ce te intereseaza de ea?

-E frumusica.

-Bravo , ba umflatule.

Chris nu e gras , ba chiar uneori am impresia ca arata mai bine ca mine, dar cand eram mici era o mica minge de fotbal.

-Ok. Ca sa fie mai incitant avem la dispozitie 100 de sanse.

-S-a facut.

********

Aisha P.V

-Apropo , ma numesc Justin.

-Asa si? Vrei sa te rebotez eu? spun si rad singura, e prea ingamfat baiatul asta.

- Haha , ce amuzant. Si tu cati ani ai, 5?

- Ce ai ma , nici nu m-am nascut. spun si fug razand spre locul meu.

- Unde ai fugit asa.

-Perpelita, doamne .

-Poftim? spune si rade

-M-ai speriat , idiotule.

-Scorpie.

-Am uitat ca stai langa mine , zici ca esti un zimbru.

-Zebra?

-Esti un ... coalitia familiei si jumate.

-Poftim? de data asta a ras prea tare.

-Taci bai prepelito , esti mai rau ca o cucuvea.

-Pai sun cucuvea sau prepelita? spune si de apropie de mine.

- Esti o corcitura, spun in timp ce ma apropii de el si ma despart repede.

-Fraere. se uita la mine ciudat are niste ochi caprui numai buni de scosi cu furculita.

-Cum te cheama?

-Cum m-a botezat preotul?

-Pai si cum te-a botezat?

-Nustiu.

-Pai da ce nu ai fost acolo.

E clar ca asta e mai nebun ca mine , ma uit la el si incep sa rad.

-Aisha, fraere.

-Incantat Aisha fraere.

-Doar Aisha! si incepem sa radem amandoi.

Mi-am intors capul din directia lui . Meciul se termina in cateva secunde , iar Eric castiga , doamne ca frumos e fratele meu.
Fug spre arena si ii sar in brate si incepe sa ma invarta si sa ma pupe pe frunte. Doamne ce mandra sunt de el. Din sora cea mare , cum il facea tata , e dita mai animala.

-Bravo ERIC!

La plecare imi dau seama ca mi-am uitat telefonul.

-Asta e al tau?

-Mda.. intind mana sa il iau, si ma impiedic subit , incep sa cred ca cineva pune sfori invizibile pe pamant ca altfel nu imi explic de ce cad mereu. Baiatul respectiv ma prinde si imi inmaneaza telefonul.

-Ammm.. Multumesc...

Cand ma ridica ma apropie prea mult de el se oprește milimetric de buzele mele după care se apleacă spre ureachea mea .
- Cu plăcere.
M-am dat repede de lângă el și am fugit spre ieșire . Cine doamne Iartă-mă mai era și maimuțoiul ăla . Tot la costum și el. Doamne .

********
Am ajuns acasă după câteva ore de stat in trafic .
- Pa , mă duc in camera .
- Du-te sa îți faci curat in dulapul nou.
- Da și acum doua săptămâni am făcut curat in dulapul care mi l-ați luat
- Pe care mă copila . Te duc înapoi in clasa întâi.
Urc repede scările și mă arunc in pat. Nici doua minute nu trec ca deja telefonul suna , nici nu mă uit la apelant ca răspund .
-Da?!
-Ce faci cucuvea ?
- De unde dracu ai numărul meu?
- Am relații .
- Sexuale ? Ca nu prea se vede .
Rade după care imi spune
-Hai nu fi . Uite ce am de gând sa te întreb imi dai prima șansa ?
- Ce șansa ?
- Era o întrebare din complezenta , ca oricum mi-o dădeai .
- Te crezi prea tare pentru un băiețaș .
(Rade)
- Care e numele tău întreg?
- Justin Bieber .
- Dacă erai Justin Bieber te puneam sa imi faci serenada . Plus ca ăla e cam luat. Hai zi .
- Smith .
- Ăla de face afaceri ? Ăla de e mare , Nustiu cum se chema de faci clădiri .
- Arhitect , analfabet-o.
- Infine . Așa. Dacă tu ai făcut clădirile din orașul asta , dacă as avea puterea te-aș bagă in pușcărie .
- De ce ?
- De plăcere, de aia . Spun și rad.
-Acuma hai zi care e scopul telefonului ?
- Pai din câte am înțeles la toamna te duci la facultatea de drept , așa-i ?
- Da.
- Deci ai 100 de zile de vara la dispoziție sa faci ce vrei .
- Cam așa ceva .
- Sa începem cu prima . Te aștept in Central Parck la ora 19:45.
- Stai ce , nu?
A închis nu-i așa ?
Tampitu naibi , da ce crede el ca mă duc. E ora 18. Nu mă duc. Sa îl ia naiba ca nici frumos nu e.

Ora 19:20
Cu ce sa mă îmbrac , defapt nu cred ca contează . Dar unde naiba vrea sa mergem sau de ce mă chemat .
Ei na știi ceva imi iau o pereche de blugi rupți și un tricou și am terminat treaba .
Imi prind parul într-un coc și dau sa plec.
-Azi vin niște oameni de afaceri foarte importanți pe la noi . Nu poți pleca domnișoara .
- Ei haide , nu e musai sa fiu și eu .
- Ba da , pentru ca fiul lor unul dintre cei mai deștepți din oraș .
- Așa ca voi .
-Aisha ! Striga amândoi odată .
- Dar.
-Nimic stai jos .
Suna soneria
-Uite ca au ajuns , daca face impresie buna, deja suntem bogați , vom fi și mai bogați .
- Buna seara .
- Buna seara .
Și deodată in încăpere își face apariția salvatorul telefonului meu , e frumușel .. dar
-Buna , ..
- Aisha
- Încântat , eu sunt Chris .
**********
Cam atât și cu acest capitol sper sa va placa
*Capitol needitat

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 27, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

100 de șanse să fiu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum