Prolog

135 13 7
                                    


Aisha. P.V

- Mama!

-Da!

- Unde e tricoul ala care il port eu mai tot timpul?

- Pe care analfabet-o!

- Da , da, infine. Unde e?

- Daca e ala pe care nu il speli niciodata?... nustiu.

-MAMA! face misto de mine de fiecare data cand are ocazia.

- Hai ma bleago ca glumeam vezi ca e in dulap.

-"Multumesc"

- Sa ma pupi stii tu unde ! imi spune si dupa imi face cu ochiul. Doamne ca nebuna e

Urc repede scarile spre camera mea. Dresingul e destul de mare dar totusi trioul ala e roz neon s-ar vedea de la o posta , si totusi , nu e. Mai strig o data dupa ea.

-Mamaa!

-Daa!

- Nu e!

-Ce nu e?

-Tricoul!

- Esti chioara sau nu vezi?

Cateodata ma gandesc cum de se intelege lumea cu ea.

- Ambele. ii raspund incercand sa nu rad, pentru ca stiu ca altfel se va supara.

- Vin. Sa nu te misti!

-Aham

Intra in camera se pozitioneaza cu spatele la mine si cu fata la sifonier si scoate ca prin minune tricoul. E imposibil , nu era acolo.

- De unde mama dracu' l-ai scos

- Din cur. Sa stii ca e mare.

Se intoarce spre mine si isi da o palma la fund. Doamne cat o iubesc, dar uneori am impresia ca e mai nebuna decat sunt eu.

- Las' ca stie tata mai bine. ii spun si incep sa rad ca o descreierata

- Hai pa. Cateodata ma gandesc daca nu te-am nascut pe cur . Cateodata e mai logic asa . Arati si mirosi ca un ca...

Nu o mai las sa termine ca ma bufneste rasul .

- Auzi , nu ma insulta ca incepe razboiul si nu ne mai oprim.

- Ma-ta 1 tu 0. Pa!

Spune si da fuga imediat pe usa . Doamne cat de nebuna e , cum sa nu o iubesti.

-Am ajuns.

E ora 16:00 era si normal sa ajunga tata , deja e traditie la noi infamilie.

Cobor repede scarile si ii sar in spate si incep sa il trag de par. Tipa si el de durere dupa care incepe sa rada . E dita mai animalul. Are 2.10 , e fost jucator de baschet acum e mare afacerist impreuna cu mama . El fiind , desigur, al 3-lea nebun al familiei.

- Ce faci mai , tuto?

- Binee. ii spun si scot limba pentru apelativul pe care l-a folosit.

- Vine sor-ta in vizita azi. Alta tuta. Abea am sacapat de ea si deja casa se umple inapoi de femei.

- Pai si Eric , e tot femeie?

- Fratitu? Cred ca e mai virgin ca tine si ca uleiul de masline . Saracul are 22 ani acusi si nu a facut cunostiinta cu nici o pasarica. Incep sa cred ca nu are penis in pantaloni . Eu consider ca am doar femei in familie.

-TATA!

- La care dintre faze te-ai suparat ? spune si rade infundat

- E baiat. Si asa nu l-am mai vazut de un an si pe Kathrine de vreo 2.

100 de șanse să fiu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum