Piknik

4 0 0
                                    

Pohled Dany
Dneska ráno jsem se probudila a vedle mě spal Daemon. Pořád nemůžu zapomenout na ten Valentýn. Dneska jsem přijede Lucka doufám, že si užila víkend s maminkou od Daemona. Opatrně vstávám z postele a jdu do koupelny. Cestou zvedám rozházené věci od Daemona a dávám je do košíku ze špinavým prádlem. Konečně jsem v koupelně a můžu si dát sprchu. Sundala jsem si pyžamo a hodila ho do košíku ze špinavým prádlem. Vlezla jsem si do sprchy a pustila vodu. Aá...uskončila jsem, protože je studená. Nastavují to na teplou vodu a užívám si jak po mě ztéká voda, které mi připomínají kapky deště.

Na jednou ucitím na mých bocích ruce hnedka poznávám, že je to Daemon. Otáčí si mě k sobě. Jak ses vyspala lásko? Zeptá se a přitom se usměje. Dobře lásko ale já bych se ráda umyla. Řeknu a on mě políbí na krk. Však můžeš já ti pomůžu. Ale já to zvládnu sama. Řeknu a on se na mě usměje ještě víc. O tom pochybuji. Řekne a políbí mě. Divím se že se do naší malé sprchy vlezeme oba dva. Obejme mě a najednou začne téct studená voda. Aaaaaa Daemone. Vykřiknu a přitisknu se k němu. On se začal smát. Co je ti k smíchu? Ale nic. Řekl a začal mi mít vlasy.Obejmula jsem ho, pořád po nás tekly kapky vody ze, kterých se stávají potůčky. Odlepila jsem se od něho a vylezám ze sprchy. A usušila se ručníkem. Jak jsem už suchá tak si beru z věšáku župan a oblékat si ho, Daemon mě pořád pozoruje jako svoji kořist. Jenom se usměju a jdu do naší ložnice jdu si obléct modré rifle a tričko s nápisem Love is a answer. Je to moje oblíbené tričko. Samozřejmě si vemu i spodní prádlo. Všechno si to oblékam. Jak si začínám oblékat podprsenku tak za mnou přijde Daemon. Zlato pojď se obléct. Řeknu a on jenom přikývne. Jde vedle mě a vytáhne si ze skříně růžové boxerky, které jsem mu koupila. Vzal si modré rifle a košili. Já jsem se konečně oblékla. A šla do obýváku. A přemýšlela jsem co dneska budu moct dělat s mýma sluníčkama. Přemýšlela jsem asi deset minut a pak ke mě přišel Daemon. Lásko co třeba vzít Lucku a Denyho na procházku a udělat si piknik. Zeptal se mě.Ty jsi úžasný to je dobrý nápad jdu připravit jídlo. Řekla jsem a dala mu malí polibek. Rychlim tempem jsem šla do kuchyně. Udělal jsem zeleninový salát a britský ovocný pudink je v něm šlehačka, pusinky, maliny a další ovoce. Deamonovi jsem udělala řízky a sobě vzala zmrzlinu. Šla jsem do obýváku a vytáhla piknikový koš. Dala jsem do něj jídlo a minerálku s příchutí lesních plodů. Zašla jsem ještě do ložnice pro deku a vrátila se zpátky do obýváku. Lasko vzala jsi Denymu granule a vodu? Ne, ale děkuji za připomenutí. Řekla jsem a šla rychle do kuchyně. Jak jsem otevírala skříňku tak jsem uslyšela jak někdo zazvonil na zvonek jdu tam. Řekl Daemon a já jsem ze skříňky vyndala granule a pamlsky pro Denyho. Dala jsem je do sáčků a zavázala, na jeden pytlík jsem udělal tečku ať vím co jsou granule a co jsou pamlsky. Tečka je na pamlskách. Beru deku košík a sáčky do obýváku kde sedí Lucka a Daemon. Ahojky zlatíčko jak ses měla u babičky...ani jsem to nestihla do říct a už mi skočila do náruče. Ahoj mami u babičky jsem se měla fajn naučila mě hrát šachy. A byly jsme v zoo. Řekla a na tvářičce se ji objevil ten nejkrásnější úsměv na světě. No tak to sis to užila. Řekl Daemon a šel k nám blíž. Mam ty nejkrásnější holky na světě. Řekl a dal Lucce pusu na čelo. Podíval se na nás a pořádně nás objal. Vzal si Lucku a odtahnul se ode mě. Zlatíčko dneska jdeme na piknik a do cukrárny. Řekl Lucce a já byla překvapená, že nás bere do cukrárny. Tak do cukrárny jo? Řekla jsem a šla k němu blíž. On položil Lucku a ona doběhla do pokoje. Chytnul mě jemně za pás a přitáhnup si mě blíž. Jo do cukrárny. A jak to, že si mi to neřekl. To nevím možná si na to vzpomenu. Řekl a přitáhnul si mě ještě blíž, takže jsem na něj byla přitisknuta. Pomalu se naše rty blížily k sobě. Až je nakonec propojil cítila jsem jeho měkké a vláčné rty a naše jazyky bojovali, ale já prohrávala jako vždycky..odtáhla jsem se od něho, protože mě Deny tahá za nohavici kalhot. Ty jsi, ale zlobidlo. Řekla jsem a Deny se na mě díval zmateně. Už je pomalu 13:00. Jdu za Luckou, která si hrála se svými hračkami. Šla jsem k ní a sedla si. Zlato tak pojď půjdeme se obléknout. Na ten piknik. Řekla jsem a ona se začala smát a pištět. Zvedli jsme se a ona si vybrala šaty s myškou Minie. Vzala si k tomu žabky. Do ruky si ještě k tomu vzala svého oblíbeného medvídka, kterému říká teddy. Chytla jsem ji za ruku a šli jsme do obýváku. V obýváku běhal Deny jako blázen s vyplaznutym jazykem já a lucká jsme se začali smát. Daemon se ho snažil vyfotit, ale všechny fotky byly rozmazané. Šli jsme na chodbu kde jsem si obulá žabky, které mají modrou barvu. Vlastně všichni máme žabky. Vyšli jsme z bytu. Dala jsem Denyho na vodítko a zamkla jsem dveře. Jak jsem vyšli úplně z baráku ven tak jsme se společně rozhodli, že půjdeme pěšky. Daemon má sebou foťák, protože chce fotit Lucku. Deny šel prudce do předu. A vyrval mi vodítko z ruky. Lucka za nim běžela a on se otočil a skočil na ni. Lucka spadla na zadek a Deny ji celou olizal. Ani jsem si toho pořádně nevšimla dokud Daemon nezapnul blesk. Focení už začíná jo? Zeptala jsem se ho, ale on moc nevnímal. Tak jsme vyrazili do parku.

V parku
Vešli jsme do parku. Podél cesty stali rozkvetlé vrby s růžovými květy. Šli jsme tou cestou a jemně foukal vítr. Ty stromy jsou nádherné. Vzala jsem deamonovi foťák. Daemon zvednul Lucku do vzduchu a ona se začala smát. Vzala jsem foťák a zaostřila jsem a začala jsem fotit. Šla jsem k nim. Daemon dal Lucku na zem. Přitáhl si mě k sobě. Hleděli jsme si do očí. Naše rty se přibližovali. Až je Daemon propojil. Je to jemný a krásný polibek. Uprostřed našeho polibku. Moje oči dostali šok. Světelný šok. Odtáhli jsme se od sebe. U prostřed cesty stala Lucka s foťákem ruce a u ni stal Deny. Došlo mi, že nás vyfotila rozběhla se pod největší vrbu a zároveň nejkrásnější vrbu. Došli jsme za ni a roztahli si deku. Košík jsem položila do prostřed a dala Lucce dobrůtky pro Denyho. Hráli si u kmene stromů. Lehla jsem si na deku a zavřela oči. Cítila jsem čerství vánek vzduchu s vůní květů růží. Je to nádhera. Najednou ucitím jemné rty položené na mých. Usmála jsem se. Daemon mě začal léchtat. Začala jsem kopat, skákat a ječet. Ne....ne...ch..... toho. Vykoktala jsem ze sebe. A on si mě k sobě přitulil. A proč, já tě chci léchtat. Ale já nechci nemam to ráda lechtani je hrozné. Řekla jsem a usmála se. On na mne udělal psi oči. Zpátky jsme si sedli na deku, protože jak mě léchtal tak jsem skákala všude možně. Najednou začal Deamonovi vyzvánět mobil. Daemon to zvednul. Kdo to je? Zajímalo mě. Chvíli s neznámou osobou mluvil. Pak hovor ukončil. A podíval se na mě s vážným pohledem. Dany musím s tebou něco probrat....

"Ahoj moc se vám omlouvám, že nebyla dlouho nová kapitola. Nechci se tady vymlouvat prostě se mi nechtělo. Jinak vám moc děkuji jste úžasní. A taky vám chci říct, že se nebojte nebudu totiž psát celé dny. Jinak vám opravdu moc děkuji jste úžasní."

"Vaše Niki."

Kapky deště(pozastavena) Kde žijí příběhy. Začni objevovat