A fekete királyfi

27 1 3
                                    

Réges régen, egy letűnt korban, volt egy fekete mágus. Nagy ereje mindent felemésztett és elpusztított, de a jóság ereje felette is győzedelmeskedett...
Régi mese ez, mindenki tudja a történetet amikor az apró szerzet beledobta a vulkánba a hatalom gyűrűjét, ezzel örök halálba küldve a gonosz fekete mágust, kinek neve már rég felelésbe merült. Nagyon régi időkben játszódott ez, még Aahon rémuralma előtt, ami már vagy tíz tündeévvel (1 tüneév=1000 év) ezelőtt volt. Mostanság már béke és rend honol. A háború végeztével a birodalmak egyesültek és egy új helyen telepedett le az Egy Birodalom.
A hét folyó vidéke gyönyörű hely, mely gazdag mezőket gyönyörű erdőket és gazdag bányákat foglal magában. A birodalmunk erős és virágzó, a nyolc törzs: a tündék, emberek, varázslók, törpök, kentaurok, óriások, lidércek és nazgulok békében élnek egymás mellett és a birodalom békéjét semmi sem ingathatja meg...eddig.
A királyi jósok szerint sötét kor és egy véres háború közeleg, élén egy fiatal és vérszomlyas királlyal kinek vas koronája, sárkánybőr palástja és kardja van. Bár ez csak jövendőmondás, a nyolc király aggodalmaskodott ezért kért egy másik próféciát, egy jó próféciát, amely elmondja hogy ki lesz az aki a birodalmat eme háborútól megmenti.
A prófécia szerint: az az elsőszülött gyermek, aki eléri a halálbércen levő kristályt az ősz első holdján, az nagy mágikus erőt kap amellyel akár tíz országot is megmenthet  teljes pusztulástól.
Mostmár biztos felmerült benned kedves olvasó, hogy vajon ki is vagyok én, aki meséli ezt. (Ha nem akkor vess magadra.) Nos, az hamarosan kiderül.

The Black Lord - A Fekete HercegWhere stories live. Discover now