Impacarea

9 2 0
                                    

,,Deci eu ajunsesem la destinati si l-am vazut pe Alin. Cand m-ia spus de ce ma saruta, eu am plecat furiuasa.Deci...acum incepem continuarea:
-Viata mea este distrusa! Vorbindumi PLAGAND.
-Iuliana iesi din camera! Imi spunea Mama.
-NU!!!
-Hai Iuliana nu poti plange la nesfarsit! Imi spune fratele meu.
-Iuliana te rugam sa iesi din camera! Imi explica Miru
-NUUUU! IN PLUS SUNT SUPARATA SI PE TINE MIRU!
-Da stiu, am facut o mare prostie, dar nu am crezut ca o sa faca!!!
-Aha nu ai CREZUT!!!!!!!!
-Bine,bine poate ar fi fost o posibilitate sa fi crezut ca te putea saruta!!
-Siti ceva, AS VREA SA FIU SINGURA ACUM!!!!! ALTFEL NU O SA MAI IES DIN CAMARE NICIO DATA!!!
-Bine te vom lasa, cu o singura conditie!
-Ce?
-Sa te impaci cu Alin! Nu e vina lui ca l-am pus sa te sarute! Bine?
Am deschis usa usor si i-am spus:
-Bine o sa incerc!
-Ok!
,,Asa...Cum am spus, trebuia sa ma impac cu Alin."
-Of...
Cioc.Cioc...
-Iuliana?!
-Buna Alin!
-Ce cauti aici?
-Am venit sa imi cer scuze pentru ca a tipat la tine si ca am fost cam dura cu tine in zilele astea. Imi pare nespus de rau Alin! Ma poti ierta?
-Nu!
-Poftim? Dar...
-Nu mai lasat sa termin ce am de spus! Nu, nu te pot ierta ca nu ai de ce sa iti ceri scuze! Mereu ai fost alturi de mine chiar si cand ne era mai rau ,, in prietenie". In plus EU TREBUIE SA IMI CER IERTARE ca te-am pacalit, suparat si mai ales te-am tradat ,asa ca nu stiu daca vrei sa ne mai impacam! Imi pare nespus de rau Iuliana! Ma poti ierta pentru ce ti-am facut?
Ma gandisem si iar ma gandisem si pana la urama i-am dat un raspuns:
-Da!
-Multumesc Iuliana ca mai iertat dupa toate astea!
Apoi cand Alin terminase cele spuse, ne uitam unu la celalalt pt. cateva minute si...
VA URMA
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum