Buna eu sunt Ileana, am 14 ani si sunt in clasa a VII-a. Traiesc cu famila mea buna la bloc la etajul 4. Azi vreau sa va spun ce mi-sa intamplat.
Deci...ma intorceam acasa ca sa-mi iau telefonul de pe masa. Cand veni o fata pe nume Nicoleta!!!
- Ce faci ti-e frica sa mergi la scoala fara telefon? Zise ea cu o voce sarcastoca.
- Pai ca sa sti, DA! Mi-e frica, pt. ca pot fii in pericol sau mi-sar intampla alt ceva!!
Dupa aceea ea rase si pleca. Dar de ce sa nu va spun cine este aceasta Nicoleta. Inainte eram cele mai bune prietene. Imparteam totul ,ne jucam impreuna,dar din clasa aIV-a incepuse sa se cam schimbe asa ca nu am mai vorbit cu ea. Si de atunci suntem dusmane. Eu chiar nu am vrut sa ne certam sau sa ne dusmanim, dar s-a intamplat. Oh...si mai ales ea locuieste in acelasi bloc doar ca sta la etajul 2. Sa continuam, asa cum va spuneam ea plecase razandumi in fata. Dupa ce imi luasemi telefonul am fugit spre scoala. Chiar in fata porti scoli stateau Miru si Alin care ma asteptau.
- Hai Iuliana ca te-am asteptat foarte mult azi!!!
- Laso Miru sigur are o explicatie, nu-i asa?!
- Da, am uitat telefonul si trebuia sa ma intorc, scuze ca ma-ti asteptat asa mult! Zisem eu obosita.
- Hai ca nu ne-am suparat! (Miru)
- Da mai de graba eram ingrijorati!!!(Alin)
- Mersi ca ma-ti asteptat, sunteti cei mai buni prieteni pe care i-am avut!!!!!
- Stiu asta!!! Spuse amandoi in acelasi timp.
Apoi toti trei rasem impreuna mergand in clasa.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
CITEȘTI
Povestea unei adolescente
De TodoIn această poveste este vorba despre o fata care își povesteste toate intâmplarile pe care le a avut cu prieteni ei Miru si Alin. Sper sa va placa.