Bölüm yayınlamayalı baya zaman oldu. Bunun için sizden özür diliyor ve yeni bir bölümle sizi başbaşa bırakıyorum he bu arada shopu yaptığım için kendime teşekkür ediyor ve aşağıdaki hatırlatmayı yapıp keyifli okumanızı diliyorum.😍
Arkadaşlar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum 😘 💙💓
2.Bölüm: İlk Öpücüğümü Çaldın✓
Bazıları için ilk öpücük çok önemlidir. O öpücük bir bakire kız için kutsal ve özeldir. Kız öpücüğünü sevdiği adamla ve romantik bir ortamda hayal ederken...
İlk öpücüğünü platonik olarak aşık olduğu adamla yaptığı için duyguları karmakarışık olur. Bir yandan mutlu, bir yandan üzgün, bir yandan niye böyle yaptığını sorgulayıp ve bir yandan da onun tadını bir daha bulamamaktan korkarak o anı yaşamayı istemektedir.
O yıl, o ay, o hafta, o gün, o saat, o dakika, o saniye ve o saniyenin içinde gerçekleşen saliseler hayatının dönüm noktası olacaktır. Ya kaybedip kendini aşık olmamaya yemin edecek yada kazanıp ilişkiyi olduğu yere kadar sürdürecektir.
Tek bildiği bir şey vardır; Lara'nın o saniyenin içinde gerçekleşen saliseler hayatını karıştıracaktır.
***
"Volo te..." seni istiyorum.
Soğuk alt tonlu sesi nefesimi tutmamı sağladı ve nefesi kulağıma çarptığında kalp atışım hızlanıp bedenimi titretti.
Şuan kalbim öyle hızlı atıyordu ki anlatamam. Sıcak bedenizi, soğuk suyun altına attığınızı düşünün. İlk önce nefesinizi tutarsınız, böyle nefes alamıyor gibi bir şey olur.
Saç dibinizden ayağınıza kadar titrersiniz öyle bir şey işte.
Mert arabaya dayalı olan sağ elini bedeniyle birlikte geri çekti. Sonra önüne doğru düşmüş kül rengi saçlarını da düzeltip geldiğimiz yoldan geri gitti.
Ben de bana vermiş olduğu tişörtü alıp tuvalete gitmek için arka bahçeden ayrıldım.
Kalbim deli gibi atıyordu. İlk öpüşünde bişey yoktu ama bu benim için bile gelişme gibi bir şeydi.
Kulağıma öyle bir fısıldamıştı ki Latince olarak seni istiyorum iki kelimesini, kalbim deli gibi atmıştı ve atmaya devam ediyordu.
Tuvaletin içine girdiğimde birisi var mı diye içeriye göz gezdirdikten sonra kapıyı kilitleyip Mert'in bana vermiş olduğu tişörtü giydim. O kadar güzel bir kokusu vardı ki, böyle göğsüne yatıp yılllarca uyutmak isteyen, mayıştıran çok özel bir kokusu vardı.
Ve o güzel kokusu benim üstümde.
Tişörtü giydikten sonra yüzümü suyla yıkadım ayılabilmek için. Elimde kirli kalan elbisemi de katladım ve sınıfa gitmek için tuvaletten çıktım.
Onu öpmek çok değişik bir duyguydu. Arada rüyalarımı süsler benliğiyle, sarılıp koklardı. Rüya bile benim kalbimi öylesine hızlı çarptırırken onun öpmesi bambaşka bir duyguydu.
Koridorda zor yürüyordum. Daha demin yaşanan olaylardan sonra koridor çok sessizdi veya ben duymamak için zihnimde bitiriyordum hepsini. Bilmiyorum...
Bu yaşanan olaylardan sonra artık ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Çok önemli meseleler vardı.
1-) İlk öpücüğü o almıştı.
2-) Bir daha Mert'in yüzüne bakabilecek miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olabilir miydik?
Teen FictionBazıları için ilk öpücük çok önemlidir. O öpücük bir bakire kız için kutsal ve özeldir. Kız öpücüğünü sevdiği adamla ve romantik bir ortamda hayal ederken... İlk öpücüğünü platonik olarak aşık olduğu adamla yaptığı için duyguları karmakarışık olur...