secret

24 4 0
                                    

Dah seharian aku main dengan jimin..seronok gilaa..aku tak sangka yang jimin ni active..yelah biasanya dia diam je..cakap pon bila perlu..

But today he was different

Bangku di bawah pokok menjadi target aku untuk berehat..jimin gi beli air..

Selepas beberapa minit dia datang dengan 2 cawan air dan 1 big donat...
(Author nak jugak 😭😭)

Sambil kami makan, kami borak kosong sampailah...

"Weyh..kau nak tau something tak? Tapi ni rahsia kita je tau? Tau?" aku buat jari pinky promise..

"Haha..ye apa dia?" dia join jugak pinky promise aku.

"Sehari sebelum aku kenal kau..aku lari dekat koridor depan kelas kita tu sebab tae balas hai aku.. masa tu aku tergila-gila dekat dia.. Sekarang ni taklah sebab aku dah anggap macam kawan dan abang aku.."

"Tapi yang aku nak crita ni..masa aku lari tuu..aku terlanggar sorang mamat ni..hensem gila.."

"tapi yang peliknya masa tu..ni hati aku" aku tunjuk kat jantung aku
"Jantung aku mengepam dengan laju tau tak..bukan sebab aku lari, dia punya degupan tu lain"cerita aku panjang lebar

"Mamat tu pakai spek tak?"

"Tak" jawabku sepatah

"So kau jumpa tak mamat tu?"

"Tak..Ada lah jugak aku cari..tapi tak jumpa..it sokey..it doesnt matter anymore..ah yes...you must keep it secret okay?

"Aip aip captain!!"

"Jom balik..esok skolah doh.malasnyaaa" aku mengeluh

"Hahaha..kan aku pon malas la" jawapan dia agak mengejutkan

"Wowow..sejak bila my nerdy malas ni hah??"

"Sejak aku lepak dengan kau"

"Oh no..aku ni pembawa sikap malas" tangan letak kat mulut..ala macam terkejut tuhh..

"Haha..dah la jom balik..nanti lambat pulak.."

"Haaaa..jom jom jom"

Kami pon pulang ke rumah dengan selamat...

Dia Ke Nerdy Tu ?!Where stories live. Discover now