Majo kde tak dlho trčíš?
: opýtala sa ho mala desivá kučerava, dlho nosná a bosá spolužiačka.
,,Čo myslíš že lietam na aladinovom koberci' ??
Dobre šak kalm daun kalm daun ja iba že kde hrabeš ten petržlen tak dlho....
Kde hrabem pretržlen ??
,,Sa pozri do tvojej riti tučne tam nájdeš svoju dlhoočakávanú odpoveď' ...
~Vieš o tom že si taký kojot že to aj psie záprahy v alijaske dlhšie trvali cestou do AfrikyDobre tak ten pojedany petržlen nechám tak a idem česat dovičinovej vlasy Ok ?
Niesom proti ale dávaj pozor aby si neskamenel len pre istotu lebo je to mrkva...
O hodinu neskôr
Nevieš čo sa mi stalo ... mna ta dovicinova skamenela a potrebujem bozk z pravej lásky ...
,, si nerob piču zomňa''
ja tvoje slintavé ožužlene psove ústa neolizem fuj kto to od teba chcel...
tie tvoje špinavé ústa s ktorými vylizujes bezdomovcove činžiaky a zhnité vajcia spod aut. Už sa mi zdvíha žalúdok a tom som ani neodpovedal....
Hej tak čo chceš robiť .. na kerú kung-fu si mi volal ??
Musíš mi nájsť kde býva katã.
Prečo ??
Potrebujem bozk z pravej lásky a jediný koho milujem je ťa najkrajšia bezdomovkyna na svete musíš mi nájsť číslo jej mostu alebo ľavičky..... lavičky sa číslujú podľa počet výkalov od vtákov... Potrebujem aby si mi to zistila lebo ti vydedim rodinu...
okej dobre veď kľud.....
Po dobe keď našla dlhonosá číslo lavičky
Jaj ty môj duch svätý ďakujem ty môj spasiteľ desivý ako sa ti len môžem odvďačiť ??
Majo tebe už načisto jebe ?
To si zistila iba teraz (Aplaus)
Je mi číslo na katü.....
Jaj veď ho máš napísané v kokotníčku... Jaj aha ty myslíš na tvojej ruke aha Ok
Wau aký si ftipný..
Diktuj číslo :
No diktujem : tri tri
Ok takže čo mám kryť ??
Aké kryť ? To čo počuješ ty kokot no ja rozprávam zrozumiteľne ale keby si nebol taký jebo tak vieš že som povedala TRI. Usmiala sa Štrbava martinka...
Hehh .... no rýchlo diktuj lebo maz teba už naozaj jebe,
TRI TRI
Ok mám : 33
ŠESŤ Deväť
Ok mám : 3369
TRI TRI
Ok mám ....počkať to znamená jebačka s majom ....Ja za to nemôžem že je katã taká uchylna že si dá číslo telefónu jebačku....
Po zavolani katë a vysvetlením situácie..
,,Ok tak som tu'' povedala katä
Už som si myslel že má tu necháš zhniť s dovicinovou a štrbavou martinkou..
Ale aby bola jasne Marián ja ťa tu olizovať nebudem...
Čo chceš aby som zhnil ?? A ešte k tomu taký pekný a zneužitý dovicinovou ? Tak to zabudni. Musím mi dať pusu inak skapem....
Jaj veď dobre no pod ty môj zneužitý Majkou hmmmm, (Majkou na rožok ) if you know What i mean ?
Prestaň mysliet na take pičoviny a daj mi pusu..
Dobre tak ako chceš ....
[ Katka chytila Máriana a začala ho vášnivo bozkávať skoro sa zadusila ale v tej chvíli jej to bolo všetko jedno, neprestávala a snažila sa Mariána dostať z prekliatia a v tom .....Tak toto by bola prvá časť z príbehu bjutifl life,momentálne neviem čo sa tu stalo ale všetko je Ok 💥 napíšte či chcete pokračovanie ...
YOU ARE READING
Bjutifl life
HumorKrátke príbehy z bjutifl life od Mariána blahu.... everythink is only vymyslene so calm daun...💥