-15-

10.8K 480 19
                                    

"A kdy se vrátíš?" zeptala se máma, která mi pomáhala udělat vlasy.

"Nevím," pokrčila jsem rameny. "Ale neboj se.. Nebude to moc pozdě. Zítra je škola." 

"Však já vím že jsi rozumná," usmála se a políbila mě do vlasů. "Tak myslím že je to hotové." otočila jsem se k zrcadlu a zalapala po dechu. Vypadala jsem jinak. Šaty mi dokonale padli a tmavé vlasy mi padali po loknách na rameno. "Jsi nádherná, zlatíčko. Nash vybral opravdu nádherné šaty." 

"To vybral," přikývla jsem.

"Takže vy dva?-" začala opatrně, ale já rychle zakroutila hlavou.

"Ne," zamítla jsem. "Mezi mnou a Nashem nic není. Jsme jen kamarádi." 

"Aha," usmála se máma, ale věděla jsem, že mi nevěří. Dole se ozval zvonek. "Půjdu otevřít." políbila mě do vlasů a zmizela z mého pokoje. Ještě naposledy jsem se na sebe podívala a potom jsem si vzala kabelku. 

Vydala jsem se pomalu dolů. Máma s tátou stáli s Nashem v hale a o něčem si povídali. Táta si mě všiml jako první.

"Katie vypadáš-" 

"Nádherně," dokončil za něho Nash a já překvapeně zamrkala. Prohlídla jsem si ho od hlavy k patě a musela připustit, že vypadá v tmavém obleku dokonale. Sešla jsem dolů a táta mi věnoval pusu do vlasů.

"Dávej mi na ní pozor, chlape," poplácal Nashe po zádech.

"Nebojte se, Miku.. Katie se mnou bude v naprostém bezpečí." ujistil ho Nash. Rozloučila jsem s mámou a s tátou a vydala se ven. Před domem na silnici stálo dokonalý cabriolet.

"Myslela jsem, že máš jenom motorko," podotkla jsem.

"Měla jsi mi říct, že chceš jet radši na motorce," uchechtl se a otevřel mi dveře spolujezdce. Potichu jsem se zasmála a vklouzla na vyhřívané sedačky.

"Taky jsem chtěla takový cabriolet," povzdychla jsem si. "Ale nemohli jsme ho nikde sehnat." 

"Dostal jsem ho po dědovi," vysvětlil. "Měl patřit-" najednou se zarazil a já věděla co chtěl říct. Měl patřit jeho bratrovi. "Opravil jsem si ho sám." dokončil větu a věnoval se řízení. V tichosti jsme dojeli na místo, kde se akce konala. Nash nechal klíčky, muži který parkoval auta a pomohl mi ven. 

Potom jsme se vydali dovnitř. Sundala jsem si kabát a všimla si jak se na mě lidé začínají koukat. "Proč se na mě tak koukají?" špitla jsem směrem k Nashovi.

"Protože jsi nádherná," vysvětlil a podal mi sklenici se šampaňským. "Pojď představím tě kluků." Nash omotal ruku kolem mého pasu a vedl mě přes parket k partičce kluků. "Kluci toto je Katie." 

"Takže ty jsi ta slavná Williamsová?" zasmál se kluk, kterého jsem viděla včera v bistru. "Zamotala jsi mu pořádně hlavu, to ti teda řeknu." 

"Můžeš sklapnout, Ashi?" zasmál se Nash a praštil ho hravě do břicha. "Katie- To je Ash, Liam a Seb." 

"Rádi tě poznáváme," řekli Seb s Liamem zároveň. Došla k nám drobná blondýnka s krajkovými modrými šaty. Postavila se vedle Seba, který jí objal okolo pasu.

"Katie toto je Mia- Sebova přítelkyně." 

"Těší mě," usmál se a natáhla ke mě ruku. "Ráda tě poznávám." 

"Já taky," oplatila jsem jí úsměv.

"Jak dlouho jste spolu?" zeptala se a přejela pohledem ze mě na Nashe a zase zpátky. Ash se začal smát a Liamovi cukali koutky.

"Nejsme spolu," vyhrli jsme s Nashem zároveň.  

"Aha," zamumlala zmateně a sjela pohledem na Nashovu ruku, která stále byla na mém boku. "Ale slušelo by vám to spolu. Nash by si konečně našel normální holku." 

"Mio-" zabručel Nash. Mia na obranu zvedla ruce a obrátila se k Sebovi.

"Půjdeme si zatančit?" udělala na něho psí oči a Seb se rozesmál.

"Jak si přeješ, princezno." vzal jí za ruku a společně odešli na parket. Sledovala jsem je jak se dali do pohybu.

"Chceš si zatačit, Williamsová?" zašeptal mi do ucha Nash a já se na něho překvapeně podívala. "Co?" zasmál se. "Já umím tancovat." 

"Moc ráda," odpověděla jsem a přijala jeho ruku. Odešli jsme kousek od Seba a Mii a já omotala ruce okolo jeho krku. Nash nechal ruce na mém pasu a začali jsme se pohybovat do rytmu hudby. "Kluci se zdají být milý." 

"A co sis myslela? Že to bude parta kriminálníků?" zasmál se.

"Možná," snažila jsem se znít vážně, ale stejně jsem se pousmála. "Chtěla jsem ti ještě jednou poděkovat za ty šaty." 

"Za nic," odpověděl. "Stálo to za to.. Jsi nejkrásnější dívka v sále, Williamsová." 

"Proč mi nemůžeš říkat jménem?" zasmála jsem se.

"A proč jo?" zeptal se. "Katie ti říká každý.. Dokud nevymyslím něco jiného- budeš pro mě prostě Williamsová." najednou se prsty dotkl mé tváře. "Williamsová- já- musím ti něco říct." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Fall in love with rebelKde žijí příběhy. Začni objevovat