Darrie zaslechla pípání odkódovacího zařízení na dveřích. Nejdříve se lekla ale pak se uklidnila když zjistila že je to nejspíše její spolubydlící. ,, Čau já sem Wendy, těší mě! " řekla s úsměvem a zapálila si cigaretu. Wendy byla zrzka s pihami všude po obličeji jak na čele a nose tak i na tvářích a bradě. Ale Darrie neuniklo že je v obličeji nápadně hezká a že nemá zrzavé obočí. Zatímco Wendy byla bláznivá, hezká a do všeho se vrhající holka, Darrie byla blondýnka s vlasy po zadek, nesmělá, opatrná a vždy radikálně přemýšlející. Byly jako opaky jenom kdyby byla Wendy černovláska s vlasy na kluka, ale Wendy měla vlasy zrzavé jako liška a zkroucené do malinkých spirálek, které sahaly jen po ramena. Měla na sobě černé roztrhané džínové kraťasy a upnuté žluté tričko které odhalovalo celé břicho až po kyčle. ,,Hele Darrie, nepůjdem vomrknout vostatní holky od nás z patra?" Její hrubý chraplavý hlas Darrie uklidňoval. ,, Klidně" souhlasila Darrie a vydala se za Wendy která si to už štrádovala k ostatním pokojíkům. Pokoj číslo 487 osidlovaly podivná blondýnka Enid, která měla svou hustou kštici svázanou do neuspořádaného uzlu. Její spolubydlící byla Tara, studovala návrhářství a měla na sobě nejnovější kousky od Gucciho a Valentina a šperky od Pandory a Swarovskiho. Na 4.patře bylo celkem 6 pokojů takže zbývaly ještě 4. V pokoji č. 486 bydlely sestry O'shelldovy. Maggie, starší ze sester, vysoká černoška s dlouhatánskými přírodními copánky působila v bílém tílku a krátkých kalhotách ještě absurdněji vyšší než kdyby měla mít kalhoty dlouhé. Grace, samozřejmě také černoška s vlasy na mikádo do hladka rozčesané a lesklé. Obě byly veselá kopa a v šatníku měly schované láhve vodky. Na pokoji č. 485 meditovala vyhublá dívka v podprsence a kalhotkách s krajkou jménem Rita. Cikánka s namalovaným obočím. Na posteli seděla bledá dívka s růžovými hustými vlasy ve kterých měla zapletené červené růže. Pila bílé víno z láhve a hlasitě se smála meditaci Rity. Mezi hlasitými záchvaty smíchu nám řekla že se jmenuje Marina. Z pokoje číslo 484 se ozývala hlasitá rapová hudba, která se linula z repráků od DJ pultu. Na podlaze seděly dvě dívky a pokuřovaly z vodní dýmky. Byly to nejlepší kamarádky z Aljašky. Obě byly světlovlasé a pobledlé, pobyt v Kalifornii jim akorát prospěje. Jmenovaly se Meredith a Cassie. Víc neřekly a pokuřovaly si vesele dál. V pokoji 483 jsme vyrušily dvě lesbičky jak se potají líbají na pokoji. Amber a Jasmine. Pozvaly nás na čajík a nabídly nám čoko sušenky. Všechny jsme se nadlábly a domluvily se na první párty. Darrie se hrozně těšila a usínala s pocitem že má na protější posteli novou kamarádku😋.
ČTEŠ
Sober of Pink colour
RomanceDívka jménem Darrine Emily Rose zvaná Darrie nastupuje na South Beach University ve svých 21 letech. Na svůj věk vypadá příliš dětsky a přináší jí to mnoho útrap, zvláště na večírcích které, pořádají její kamarádky.😎😎