Monique

4 0 0
                                    

Darrie sešla po schodech až do přízemní jídelny, aby si vzala nějakou maličkost k snídani. Do jídelny  však viděla přicházet partičku chichotavých holek z výtahu. V čele celé partičky šla blondýna s umělým opálením v šatech z hedvábí a pod ramínky šatů byla vidět ještě ramínka od plavek. Darrie si otevřela lednici a vytáhla plnotučný jogurt. ,,No to si ze mě děláte prdel?!" vykřikla jedna holka z chumlu. ,,Néé, to není možný!!!" Zařvala ta holka v předu a vrhla se k Darrie. ,,Ty jíš takovýhle jedy?! Víš kolik je v tom tuků, cukru a sacharidů?!" Pištěla ta holka a rvala Darrie jogurt z ruky. Darrie se nenechala a pohotově reagovala: ,, Ty si jez co chceš a já si taky budu žrát co chci!!" vyrvala holce jogurt z ruky vyndala z příborníku lžičku a zabořila ji do tučné hmoty. ,,No fuj! Na tohle nemám žaludek! Jdeme holky, vrátíme se až bude tahle podivínka pryč!!!" Darrie vyplázla za skupinkou jazyk a odkráčela si se svým jogurtem do pokoje. ,,Hele to bys mi nevěřila jaká zrůda mě potkala v jídelně! Jsem maximálně vytočená!!!" vysvětlovala Darrie Wendy. ,,Jak ta zrůdička vypadala?" ptala se zaujatě Wendy a cigareta jí přitom visela z úst. Vypadala jako nějaký mafián z western filmu jenomže to by potřebovala doutník. Její kudrlinky vypovídaly o jejím naštvání. Enid jim vtrhla do pokoje celá udýchaná. Měla na sobě rajtky, jezdeckou halenu a vysoké boty. V podpaží svírala přilbu. ,,Ta kunda Monique mi sebrala tušírku! Chtěla jsem se jít projet na koni, ale hovno! Ve stájích není v pokoji taky ne! A pak jsem ji viděla jak s ní švihá nějakou holku z ty její blbý skupinky." vysvětlovala Enid a přerývavě dýchala. ,,Enid uklidni se." utěšovala Wendy Enid a ohleduplně vyfoukla dým z cigarety stranou. Pak se otočila k Darrie ,, Hele Dare, nebyla náhodou ta holka ze snídaně Monique?" zeptala se a típla cigaretu do popelníku. ,,Je to možný...je to blondska že jo... opálená..." ,,Jo to je přesně ona" odpověděla Wendy a vrhla ustrašený pohled na Enid, která seděla na podlaze a brečela jako malé dítě kterému seberete lízátko. ,,Na tý tušírce byl medailonek od mámy."
,,Tak týhle kleptomance se musíme podívat na zoubek!!!" Uzavřela debatu Wendy. Enid i Darrie s ní kývnutím souhlasily.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 29, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sober of Pink colourKde žijí příběhy. Začni objevovat