JUNGKOOK ve RAP MONSTER'a mektuplarınızı ulaştırıyoruz!

479 14 0
                                    

⁠⁠⁠⁠⁠JUNGKOOK ve RAP MONSTER’a mektuplarınızı ulaştırıyoruz!

Merhaba arkadaşlar.. Bildiğiniz üzere Maknaemizin ve Liderimizin doğum günleri yaklaşıyor! Artık kolları sıvayıp harekete geçmemiz gerektiğini düşündük ve bu yüzden de bir proje fikriyle sizlere geldik.. Üyelerimizin doğum günleri için Türk ARMY’lerin yazdığı güzel ve sevgi dolu mesajlardan oluşan bir mektup kitabı hazırlayacağız ve bunu güvenilir bir kaç bağlantı ile direkt olarak üyelerimize ulaştıracağız! Doğum günü tarihlerinin önceliğine göre mektup kitaplarımıza ilk olarak JungKook ve NamJoon’dan başlayarak sonrasında projeye gösterilen ilgi ve alakaya göre diğer üyeler için de böyle bir proje hazırlamak için harekete geçeceğiz..

Biliyorsunuz ki Bangtan’ın popüleritesi git gide artıyor ve her geçen gün dünyanın dört bir yanından ailemize yeni üyeler katılıyor! Koreli ARMY’ler başta olmak üzere diğer uluslararası fanbaselerde bu tip özel günlerde projeler hazırlayarak kendilerini, sevgilerini ve desteklerini üyelerimize göstermeye çalısıyorlar.. Bu zamana kadar Türk ARMY’ler arasında da bir çok proje yapıldı ama bizler devamının gelmesini umarak böyle bir işe giriştik! Sizler de bizzat kalplerinizden dökülen sevgi ve hislerinizi bu proje aracılığıyla Türk ARMY ismi ile üyelerimize ulaştırma imkanı elde etmiş olacaksınız.. Onlar yeni yaşlarına girerken bizlerin güzel mesajlarıyla doğum günlerini daha da özel bir hale getirmektir bütün çabamız! Bu proje bu sayfanın adı altında yapılacak ilk proje elbette içinizde tereddütleriniz de vardır fakat her biriniz emin olabilirsiniz ki profesyonel bir ekip bu proje üstünde dişini tırnağına takıp azimle çalışmak için hazır bekliyor.. Sizden istediğimiz şey ise bu projeye samimiyetle bütün ilginizi ve desteğinizi göstermeniz! Unutmayın ki bizim mottomuz ; “teamwork makes the dreamwork!”
El ele verelim ve doğum günlerinde içinde mektuplarımızın yer alacağı bu kitabı üyelerimize ulaştırıp onları mutlu edelim..

Yapmanız gerekenler çok basit ve bunları aşağıya maddeler halinde sıralayacağız lütfen hepsini dikkatlice okuyun ve kurallara uyarak mektuplarınızı hazırlayın ayrıca merak edip sormak istediklerinizi çekinmeden yazıp bizlere mesaj atarak sorabilirsiniz..

✪ Mektubunuz için size kitapta bütün bir sayfa ayırıyoruz.. 500 kelime sınırınız var fakat mektuplarınızı 250 kelimeyi JungKook ve 250 kelimeyi de NamJoon’a ayırarak yazın lütfen!
NamJoon için 250 kelimeden oluşan ayrı ve JungKook için de yine 250 kelimeden oluşan ayrı bir mektup yazabilirsiniz! Mektuplarınızı alıp sizin için ayırdığımız sayfaya yerleştireceğiz!
✪ Uzun ve karmaşık cümleler kurmaktan kaçının ki hepsini teker teker Korece’ye çevireceğimiz için bizi de çok fazla zorlamasın.

✪ Korece biliyorsanız mektubunuzu kendiniz Korece’ye çevirip bize gönderebilirsiniz.

✪ Lütfen mektubunuzu yazım ve imla kurallarına uyarak yazın ve sonuna adınızı soyadınızı yazmayı unutmayın.

✪ Proje sadece mektup ile sınırlı değil!
Çektiğiniz özel selcalarınız varsa ya da baktığınızda aklınıza üyeleri getiren herhangi bir şeye sahipseniz bunların da fotoğraflarını çekip bize göndermenizi istiyoruz.

✪ Mektuplarınızı bangtanTarmy@gmail.com adresine mail olarak göndermeye özen gösterin lütfen fakat bunun dışında sayfadan mesaj yoluyla bize ulaştırılan mektupları da teslim almaya özen göstereceğiz.

✪ Ve son olarak sosyal medya hesaplarımızdan Facebook/Twitter adreslerimizi takip etmeyi unutmayın!

Mektup gönderme tarihi 10 MAYIS – 10 HAZİRAN tarihleri arasını kapsayacak!
Tarihleri kaçırmamaya özen gösterin ve herhangi bir aksilik yaşamamak ve gecikmemek adına 10 Haziran’dan sonra gönderilen mektuplar kabul edilmeyecektir!

Projemiz için mektuplar arasından seçim yapılarak kitaba eklenecektir! Benzer mektuplar yerine güzel ve anlamlı olan mektupların kitapta yer almasına özen göstereceğiz bu nedenle lütfen siz de mektuplarınızı özenerek hazırlayın! Mektupları seçilen kişileri sayfada yapacağımız duyuruda belirteceğiz!

Son olarak, bu projenin başarılı bir şekilde eksiksiz olarak tamamlanabilmesi için sizlerin maddi desteğine htiyacımız olacak! Kitap bastırmak ve yurtdışında kargoya vermek masraflı bir iş olduğu için, bu projeyi sadece kendi cebimizden vererek tamamlamamız mümkün değil bu yüzden her açıdan sizlerin de desteklerinize ihtiyacımız var!

✪ Nasıl destek olabilirsiniz?
Size vereceğiniz banka hesabına EN AZ 10 TL yatırarak projemize destek olabilirsiniz!

ÖNEMLİ UYARI; PARANIZI YATIRDIKTAN SONRA MAKBUZUN FOTOĞRAFINI ÇEKİP MEKTUBUNUZ İLE BİRLİKTE BİZE ULAŞTIRMAYI İHMAL ETMEYİN!
MADDİ DESTEKTE BULUNAN KİŞİLERİN MEKTUPLARINA ÖNCELİK TANINACAKTIR!
İnternetten yada başka hesaplardan EFT/Havale yapmak isteyenler de aynı hesap numarasını kullanabilirler. Ancak EFT/Havale işlemlerinde 3-6 TL arasında işlem ücreti alındığı da aklınızda bulunsun.

Bu projeleri hepimiz için, üyelerimize kalplerimizi sunabilmek adına yapıyoruz bu yüzden lütfen desteklerinizi esirgemeyin ve böylece onlara hep birlikte Türk ARMY’lerin sesini duyuralım!
Maknae’miz ve Liderimiz için güzel mektuplarınızı yazmayı unutmayın! 

Birlikte çok daha güzel şeyler yapacağız, bu daha başlangıç! 

BANGTAN T-ARMY

BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin