Rap Monster Kimdir?
Rap Monster
Gerçek Adı: Kim NamJoon
Doğum Tarihi: 12.09.1994
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 14.08.2010
Görevi: Lider, rap, yapımcı
Özellik: Lider, rap, Yıkım Tanrısı
Memleket: Ilsan, Gyeonggi-do
Aile: Anne, baba ve kız kardeş (1997 doğumlu)
Eğitim Durumu: Resmi bir açıklama yok
Boy: 181 cm
Kilo: 66 kg
Kan Grubu: ARap Monster kısaca RapMon, Bangtan’a katılan ilk üye olduğu için lider odur. Diğer 3 üye ondan büyük olduğu halde liderin RapMon olmasını rahatsız edici bulmadıklarını söylediler. Çıkış öncesi yayınlanan şarkılarda en çok sesini duyabileceğiniz, grupta İngilizcesi en iyi olan, en harika doğaçlama rape sahip olan, dans koreografilerinde Jin’le birlikte en geride kalan, diğer üyeleri odadan kaçırtacak dereceden horlayan, isteyerek yapmasa da bir şekilde bir şeyleri yıkan-kıran üyedir. Şarkı sözlerini kendi yazabilmek ve kelime haznesinin geniş olması için çıkış öncesi her türlü kitap ve yazıyı okumaya özen göstermiştir. Ne kadar yoğun olursa olsun dünyada olup bitenleri bilmek için haberleri düzenli olarak takip eder. Twitter üzerinden sürekli olarak hayranlarına farklı türlerden beğendiği şarkıları tavsiye eder. Çıkış öncesinde Daenamhyup (DNH) adlı bir rap ekibinin üyesiydi. Şu an aktif olarak içinde yer almasa da onlara her an desteğini gösteriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS
FanfictionJimin,Suga,Rap Monster,Jin,J Hope,Jungkook,V. ARMY BTS ifşaları ,onların hakkında güncel bilgi ,onların hakkında bilinmedik değişik bilgiler ve daha fazlası.