"Hahaha yeke?" Jungkook tersenyum sinis lalu mengangkat kembali mukanya.
Ditenung anak mata coklat Heejoo. Air mata Heejoo berlinangan.
-
Heejoo terduduk dengan hati yang sedih.
"Hahahaha. Ya memang aku jahat! Kesian kau, tak suci lagi! Hahahahaha! Lain kali jangan murah sangat!"
"Urgh! Kau ni selfish! Demi fans kau buat aku macam ni. Dan, demi naf-su."
Heejoo berdiri lalu berlari ke arah jalan raya.
Jungkook tersedar akan kata-kata Heejoo lalu bangun dari mimpinya.
"Heejoo!!"
"Pim! Pim!"
Tanpa disedari, ada sebuah kereta sedang meluncur laju lalu melanggar badan kecil Heejoo itu.
Jungkook tersentak dengan insiden yang berlaku sebentar tadi.
"Heejoo!"
Badan Heejoo menjadi lemah lalu longlai di jalan raya tersebut. Jungkook tercungap-cungap mengejar Heejoo.
Pandangan Heejoo semakin kabur lalu dia tersenyum.
Jungkook menampar lembut di pipi Heejoo. "Awak! Jangan pergi dulu! Tunggu saya call ambulans!"
Jungkook hanya mengabaikan pelajar lain yang melihat mereka berdua. Jungkook hanya memekakkan telinganya dengan gosip-gosip.
Heejoo dengan lemahnya menghalang tangan Jungkook yang menggigil menekan nombor ambulans.
"Takpayah. Lah. Tak. Sempat dah. Ni."
Heejoo tersenyum lalu mengeluarkan kata-kata terakhir dari mulutnya.
"Saya. Sayangkan. Awak."
Mata Heejoo tertutup perlahan lalu dia pun menghembuskan nafas terakhir.
The End.
Hey yall ❤️ so hows my first one shot? First fanfic. Is it okay or nahzzz. Heehee
Oh yeah guys. Should i do this oneshot? Well heheh i'll do this. It will publish on december!
So stay update 😘 okay? thanks for tha vote. thanks kpd spa" yg support i 😝 i'll appreciate it muahmuah hahaha
biskutarnab
YOU ARE READING
ego | jjk
Romance"Ego kau menguasai diri kau, ego kau menyakitkan aku." - 😎 Start; 25 June 2017 End; 28 June 2017 Published; 28 June 2017 Jungkook x Readers! First fanfiction, oneshot by biskutarnab. 👅❤️ STATUS; COMPLETE, ONESHOT.