ES_Rae etiketlenmeyi sevmiyorm.(Çelınçlara) Bir daha etiketleme beni lütfen ♡ Etiketlersen de, sadece işime geleni yapıcam .-.
Yaramaz/hiperaktif insanlar zeki olurmuş. Aynı ben .s
Bir gün, annem ile teyzem evde uyurken ben erkwn kalkıvermişim. (1 yaşlarımda falanım, tırmanmayı yeni öğrenmiş bi canavarım .d) Benim teyzem salonda kapısı kapalı uyuyorken, annem oturma odasında ağızı açık yayılmış bir şekilde uyuyormuş. Babam evde değil. Annem pilavı ocağa koyduktan sonra bi 15 dk niyetiyle uzanmaya gidip yatmış. Annem doğumumdan sonra çok fazla (ve derin) uyurmuş. Pilav kömür. Babam eve gelmiş, bizim kapıyı çalmaya başlamış. Ben o sıra sandalyeyi lavabonun önüne koyup tırmanmış, lavabonun içine girmişim. Teyzem "Bir yerlerden bi ses geliyo sanki..." demiş ve kapıyı açmış. Babam artık "NEDEN KİMSE KAPIYI AÇMIYOR AMK" diye korkudan kapıyı kırarcasına çalıyormuş. Teyzem kapıyı açtığında babam evde gürlemiş, bağırmış çağırmış falan filan, annem hala uyuyormuş. Uyanmamış kadın djejndıdhd. Sonra mutfağa bakmışlar, ben lavabonun içinde kapkara olmuşum fjkrnepneld. Neden kapkara olduğumu çözememişler. (Sonuçta pilav sımsıcak nasıl dokunayım çıplak elle .s)
Ek yapmak iştiyorum. Bu pek eylenceli değildi.
-Annem uyurken mutfakta evi su bastırmış,
-Annem bilgisayar kullanırken, koltuktan koltuğa zıplayan ben bilgisayarın üstüne düşmüş,
-Mutfaktaki koca bir bidon yağı halıya boşaltmış,
-Mutfakta (yine) bir çuval unu boşaltmış, üstüne su döküp saçıma sürüp anneme banyoda işkence çektirmiş,
-Ve babannemin balkonundaki saksılardan birini alıp salonundaki bütün koltuklara aralıksız toprak atmışım. Halıyı da eksik etmemişimdir .-.serefsizejderya wadusa uykusuzotaku creepypatato Soulofachild SlayerNeko The_Matmazel Varsa, sizin manyak anılarınızı görmeyi çok isterim .d