Okuduğum Yaoileri Unutmama Köşem

214 9 40
                                    

Eveet, yaoi köşeme hoşgeldiniz.

Okuyacağınızdan değil tamamen kendimi koruma amaçlı buraya atıcam yaoilerimin hepsini hehehehe.  Ben benden yaoi önerisi isteyenlere okuduğum neredeyse bütün yaoileri atarım, hepsini de teker teker ellerimle yazarım. Böyle gider manga tr'ye A'dan Z'ye başlarım listelemeye. Tam bir ruh hastasıyım değil mi? Heheheh, ama hiçbir zaman bu yarım akıllı copy paste yapmadı. Çünkü yazdığını her seferinde her nasılsa kopyalamayı unuttu. Allah Kerim de anca yeni hatırlatıyor işte n'aparsın.

Dün de sevimli, hiç yaoi okumamış birine gaza gelip okuduğum okumadığın tüm yaoileri attım. VE EVET SONUNDA KOPYALADIMMM EVETT *happiness tears*

Her neyse önerilerimin yanına saçma salak notlar koyup önermediğim bir kaç taneyi de ekledim. Okuyacağınızdan yazmıyorum, öylesine yani. Belki arabada sıkıldığım içindir bilmiyorum hehehehe.

TAMAM YETERİ KADAR BOŞ YAPTIN ECCHAN ŞİMDİ YAOİLERİ YAPIŞTIR. (shounen ai falan da var ortaya karışık)


( - )
10 years where I loved you the most (BUNU AĞLAMAK İSTEYEN OKUSUN, NOTUM: Oh god, the best at drama, must say. I dont really cry over comics, nor movies, nor cartoons (animes and animations are included). But this, hits you so hard with its plot. Makes you suffer, gives you hope. You can feel all kinds of emotions in this manhwa. Recommended highly.)
3-pun Instant no Chinmoku
5 Seconds
30 days with you

!→ {An easy target (hogu hagyeongsuyla çizimleri aynı sanırım aynılar) sakın okuma bok gibidir kafayı yedirtir}

(A)
Abyss (tw: rape)
Acid Town
Adam no Rokkotsu (en sevdiğim psikolojik mangalardan)
A Dead Crow's Stare Webtoon (kıyamet koparken bunlar sikişedurur)
A Fine Line
Afurete Shimau
Ai Subeki Sadist
Ai O Kou Kemono (ben buna "incestcion" yazmısım MSLSŞSM)
Ai to Makoto (Moriyo)
A man of a virtue
Aniki no Ichiban Oishii Tokoro (tw: incest)
ANTI P.T.
Ano Machi ni Sunderu Karera no Koto - Haikyuu!! dj
An Uncomfortable Truth (gözünüzü yiyeyim bunu ne olur okuyun) (notum: Oh god i still remember how terrified i was after finishing this.. How excited i was! Interesting plot, i must say. Our guy is nuts, delicious! A yandere? The best word to explain our guy.)
Akai Ito No Shikkou Yuuyo
Akuma-chan wa Momoiro
Aku yori aku
Alice in adultland
Alice in Wanderland
All about lust
Asa Seikatsu! Deluxe
Ashita shinu
Ashita kimi no mono ni shite
A Song of Blood and Fire (mangago notum: "ATEŞLİ SEKS 🔥"
A Physical Education ("dropped cuz teacher has bad haircut" PERIODT)
At the End of the Road
A Thousand Cranes
Atokata
A Tough Alpha Wants to Be Loved -Cornered by a Young Omega- (bottom alpha, top omega)

(B)
Baby Face Monster ÒÄ -Moto-Banchou no Ore daga Kuso-Gaki ni Ketsu wo Nerawerete iru-
Backstage, I'm Yours
Back to school (orospu çocuğu, okuyan kime dediğimi anladı.)
Back to School: All Grown Up
Bakadane, Shitteruyo. (tw: incest, rape)
Batsu game
Bagjwi sayug / raising a bat
Because Of You
Bero Bero Yuru Yuru Tanoshii Sex (Echo Jiro)
Bi no isu (yıllardır tekrar okuyacağım)
Bitten By Moonlight
Bj alex (finaline aşığım)
Black Mirror
BL of the dead
Blood link
Blood bank (yeniden okumalıyım)
Bound to Be Fools (ben bu seriye sıçayım, bitirmedim başlamanızı da önermem türk dizisi mi bu amına..)
Bokura Ga Tsugai Ni Naru Made (straight up rape)
Bokura To Usagi No Koi Wa Sensou (#DONT YOU DARE DROPPING THIS, mangaka bunu bırakmış </3)
Bokura No Mitsudomoe Sensou (aizawa'ya üzülüom)
Boy + Boy + Boy = Threesome!?

(C)
Cairo
Calling (OOTSUKI Miu)
Camellia (NOLUR OKUMAYIN, akıl sağlığınız için..)
Candy Man (bok gibi)
Can I Hold Your Hand?
Canis (bazı yerleri çok komikti yarım kaldı ama güzel moodluk yerleri vardı)
Caramel honey (bunu hinekure chaser ile karıştırıyorum, hinekureyi de hiç sevmem ama alakaları yok)
Caste heaven
Cat in a cardboard box
Charming Scarface (mangagoda 21. bölümün meme'i aşşırı iyi)
Cherry blossoms after winter (sevimli seri, 2. sezona +18 sahneleri de eklemişler)
Choco Strawberry Vanilla
Cinema Next Door Webtoon (OKUYUNN ÇOK TAMTLIŞ)
Clinical Trial
Color recipe (BEN HARADA'YA AŞIĞIM BAKIN OKUYUN HER ŞEYİNİ -gintama dj hariç- OKUYUN/ mangago notum "I WILL ALLLLWAYS LOVE THIS PIECE, MESSED UP, MANIPULARTIVE, SCARY.. I GO COLD ALL OVER IN THIS SERIES, FUCKKKK, MY FAVOURITE HARADA SERIES.")
Cover Up (çok severim bunuuu)
Cradle of Imae
Criminal Interview
Cryptic White
Curious Recipe
Curse Note (çizer çizmeyi bırakmış)
CUT
Cupid ni Rakurai

ÇELINÇ KİPATI -,-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin