Adolf Hitler Okul Hayatı

91 7 2
                                    

Adolf Hitler Bavyera Alman sınırında küçük Avusturyalı kasabasında, 20 Nisan 1889 tarihinde doğdu. Son derece iradeli Avusturya gümrük memurunun oğlu idi. Gençliğinde asi idi ve okulda başarısızdı. Sonunda 1905 yılında tamamen örgün eğitimi bıraktı ve ormanda dolaşıp ünlü bir sanatçı olma hayalini, amaçsız varlığı, okuma ve resime başladı. Annesi öldüğünde 1907 yılında, Güzel Sanatlar Akademisi’nde kayıt amacıyla Viyana’ya taşındı. Adolf Hitler’in başarısızlığı derin depresyon dönemine girmesine neden oldu.

Viyana Belediye Başkanı Karl Lueger bölgesinin anti-semitik ya da Yahudi karşıtı milliyetçi Hıristiyan-Sosyalist Parti (1844-1910) başarılarından etkilendi. Hitler, kendi “ideoloji” ve Nazi partisinin merkezi olmaya devam etti. Antisemitizm ve ırkçı mitolojisi geliştirmeye başladı.

Mayıs 1913 yılında Hitler Münih’e döndü ve bir yıl sonra Birinci Dünya Savaşı (1914-1918) patlak vermesinden sonra, o diğer Avrupa güçleri ve Amerika’ya karşı savaşta Alman ordusu eylem için gönüllü oldu. Savaş sırasında o ayrım ile Almanya’nın Batı cephesinde savaşmış ama onbaşı rütbesi dışında promosyon (düşük rütbeli subay) kazandı. Demir Haç First Class, cesareti için birçok ödül kazandı.

Adolf HitlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin