•Capitolul 1•

21 2 0
                                    

-Maia, vino putin jos!
-Da, mama.
-Cum a fost prima zi de liceu?
-A fost bine, am si colegi buni si rai.
-Si nu ti-a atras niciun baiat atentia?
-Ba da, un baiat pe nume Ryan, nu e ok deloc, nu as vrea sa am tangente cu el.
-Si nu e niciunul de care iti place?
-Mama ce-s cu intrebarile astea, nu am treaba cu ei, Ryan mi-a atras atentia prin comportament neadecvat si limbaj licentios.
Mama se uita la mine mirata de abilitatea mea de a fi foarte serioasa mai mereu. Ma intorc spre camera mea de la etaj.
-Vezi ca in seara asta vine o noua colega de la munca pe la noi.
-Bine!
  Intru in camera, apoi ma intind in pat, pentru a termina de citit cartea "Salvarea lumii si alte sporturi extreme" de  James Patterson. Dupa ce am citit cateva pagini inchid cartea pentru moment si ma uit pe tavan.
Pregateste-te pentru diseara. Imi spune constiinta.
V-a fi o alta seara a mamei cu fetele, nu ma panichez. Ii radpund sec.
Mereu constiinta ma indruma sa fac ce e bine, dar de data asta nu vedeam rostul acestei idei. Ignorandu-mi gandurile ma ridic din pat si deschid dulapul. De acolo aleg o pereche de blugi cu talie inalta si o bluza, usor larga pe care este inscriptionat
" Unicorns is real" .
-Maiaa! Au ajuns! O aud pe mama tipand, apoi privirea imi este indreptata spre oglinda pentru a ma analiza.
  Eu nu prea ma machiez de aceea am preferat sa imi dau genele cu putin rimel, parul mi l-am lasat pe spate in voia lui.
Urmand greseala vietii mele.

Ce poate fi atat de grav incat Maia, protagonista noastra sa se sperie?

Lectura placutaa in continuare! :)

∆Meditații reciproce∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum