Μυρτώ POV
Όταν εκεί που έχεις επιτέλους βολευτεί στο κρεβάτι σου και κοιμάσαι γαλήνια πάνω σε ένα κατά προτίμηση μπλε συννεφάκι.Έρχεται κάποιος και χτυπάει το θυροτηλεφωνο το οποίο ακούγεται λες και παθαίνει καμία γατα ηλεκτροσόκ.
Μετά λες ντάξει μωρέ κανένας που μοιράζει διαφημιστικά θα ήταν.
Όταν χτυπάει στο καπάκι όμως το κουδούνι σου τι είναι;
Ο Νίκος.
Μπουκάρει σαν το μπουλντογκ μέσα στο δωμάτιο μου και μου βγάζει το ροζ πάπλωμα με την μπαρμπι και το πετάει στο πάτωμα.
"Εεε" λεω δείχνοντας προσβολή που την πέταξε στο πάτωμα.
"Τι εε μωρή σήκω. 10:30 είναι."
"Σε ρώτησα εγώ τι ώρα είναι;"
"11:00 θα πάμε στην πισίνα." το ήξερα.
"Και πολύ καλα να περάσετε. Μην ξεχάσεις να βάλεις αντηλιακό.""Μωρή μυρτω! Μαζί θα παμε." αυτο ήταν που φοβόμουν.
"Και να δεις που σου έχω μια έκπληξη..." εκεί που θα πάμε θα κάνει live ο Shawn mendes??
"Θα είναι και ο Αναστάσης."
"ΤΙ?!"
"Ναι Καλά. Αυτό μου το ειπες για να πάω με μπούργκα η να μην ερθω καν;"
"Στο είπα για να βρεις ενδιαφέρον και να έρθεις."
"Δεν βρήκα όμως."
"Έλα γαμωτο τι θα χάσεις;"
"Με τους πεφτουλες που έχει το σχολείο μας προφανώς την παρθενιά μου."
"Μην είσαι καχύποπτη. Ηλίθιοι έφηβοι είναι οχι βιαστές. "
"Ποτε δεν ξες πως τα φέρνει η ζωή."
"Μυρτώ ξυπνά."
"Φροντισες εσυ και για αυτό."
"Βάλε μαγιό."
"Λοιπόν θα κανουμε μια συμφωνία. Αν πάω στην πισίνα μαζί σου μετά θα με πας για βαφλα και παγωτό. "
"Καλα σύμφωνοι. "
"Οκευ βγες να αλλάξω. "
Λεω και αμέσως βγαίνει έξω από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα πίσω του.Έβαλα το μαγιό μου με τις winx και βγήκα έξω για να το δουν και οι άλλοι.
Aka μαμά ,νικος"Πως μου είναι;"
"Πας καλα;" λένε και οι δύο ταυτόχρονα.
"Λοιπόν θα σου δωσω ένα δικό μου και θα σου είναι τέλειο. "
"Μη μιλήσεις τουλα γιατί στα 'χω μαζεμένα. Που θα μου έρθεις σαν το πενταχρονο που χάσαμε. "
Ναι είπε τουλα. Απο το Μυρτουλα."Καλά ντε. Θα με φάτε έλεος. "
"Ορίστε αυτό είναι το δικό μου φορά το και βγες να σε δούμε."
"Σήμερα Ε"Αυτό είναι πολύ ουδέτερο. Είναι ένα απλό μαύρο μαγιό. Να εγώ ήθελα να κάνω θραύση.
"Τώρα πως ειμαι;"
"Τώρα μάλιστα. " λένε και οι δύο ταυτόχρονα. ΠΑΛΙ.
"Μήπως να αφήσω να πάτε τα δύο σας;"
"Μυρτώ. Τσάντα και έξω."
"Μάλιστα στρατιγε νικολαε."
BINABASA MO ANG
10 Steps To Have A Social Life//
Teen Fiction"Για να τον κανείς να σε προσέξει πρέπει να δείξεις ...πως να το πω. Δέρμα." "Γιατί τι ειμαι καμία σαβρα που δεν εχει δέρμα;" "Εννοώ να τον προκαλεσεις " "Σε τι;" "Σε ρινγκ. ΣΕ ΤΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΨΕΙΣ." "Πρέπει βασικά να αποκτήσεις κοινω...