Tym razem przychodzę z pewną propozycją...
Otóż pomyślałam teraz na szybko, dzięki wiadomości od psyho_rainbow, żeby postarać się zrobić maraton... Oczywiście nie dzień w dzień, żebyście i wy i ja mieli chwilę odpoczynku, ale mogłabym się postarać dodawać po pięciu dniach, bądź tygodniu...
Aktualnie dalej mam zamówienia z "Przybicia SatanSoo", ale też właśnie od psyho_rainbow dostałam świetny pomysł na reakcję i teraz pytanie także do was...
Pomysł:
Reakcja EXO, gdy przeczytają reakcje o sobie na wattpadzie.
Czy mam najpierw zrobić reakcje z zamówień ( Jest ich do 24 ), czy pomysł tej oto osoby?
Maraton do 24 z zamówień
Pomysł psyho_rainbow
Najlepiej, gdybyście skomentowali jeden z górnych fragmentów... Będzie mi po prostu łatwiej... Chyba, że macie może jakąś inną propozycję.
UWAGA!
Takie reakcje są w zamówieniach i wersji roboczych! ( Nie będzie oznaczać osób, żeby nie miały spamu i nie jestem pewna co do prawidłowości nicków! )
Ktoś ma jeszcze pomysły, które byście jeszcze chcieli? Będę edytować to do 20:00, więc ostateczne pomysły, które jeszcze ktoś chce, to pisać do około 19:30, później nic nie dopisuję!
Reakcja EXO, kiedy uderzą Cię podczas kłótni. - luvmybaekhyunReakcja EXO, kiedy się samookaleczasz. - Akari132
Reakcja EXO, kiedy znajdą Twoją skrytkę na cukierki pod łóżkiem. - xDragonGx
Reakcja EXO, kiedy widzą Cię, jak przytulasz członka z BTS. - Codziennazmora
Reakcja EXO, gdy dowiadują się, że zostałaś zgwałcona przez ich najlepszego przyjaciela z Super Junior. - WiktoriaKalwarska
Reakcja EXO, gdy piszą do Ciebie po pijaku, a odpisuje Twój przyjaciel z Got7. - CatJessica_Cute
CZYTASZ
Reaction EXO
RandomReaction EXO 👌 Jeśli komuś podobają się gify, a nie może ich znaleźć, to zapraszam na notkę "Szybka informacja na temat gifów z reakcji!" Najwyższe notowania: #9 w Humor ( 11.02.17 )! #8 w Humor ( 03.04.17 )! #7 w Humor ( 04.04.17 )! #5 w Humor ( 0...