Önemli bir duyuru;Bu bölüme 5 vote geldiğinde yeni bölümü yayınlayacağız, iyi okumalar.💗
Bilinmeyen numara: Emin ol seni senden daha fazla düşünüyorum,
Bilinmeyen numara: sana yalan söyleyecek ya da seni kandıracak en son kişiyim.
Justin: Sana güvenmem için bir neden söyle?
Bilinmeyen numara: 3 yıldır seni seviyorum, bence bu yeterli bir sebep.
----
Yanıma yaklaşan Eva'yı gördüğümde telefonun ekranını kapadım ve hızlı bir şekilde cebime attım."Selam" dedi sıcak bir şekilde gülümserken. Eva bu sene tanıdığım ama kısa süre içerisinde edindiğim en iyi dosttu.
Aslında ilk başlarda ona yakın olmayı ben istemiştim çünkü Justin'in yakın arkadaşı ile uzun bir birlikteliği vardı. Ve ben de sandım ki Eva ile arkadaş olursam, onunla birlikte takılırsam bu beni Justin'e daha fazla yaklaştırır. Ama bazen işler düşündüğümüz gibi gitmez. Çıkarcıydım, evet arkadaşlığımız benim çıkarcı düşüncelerim ile başlamıştı ama daha sonra gerçek bir dostluğa dönüştü.
"Noora"
Düşüncelerimden Eva'nın seslenişi ile sıyrılmıştım."Tanrım! Çok özür dilerim Eva, sadece dalmışım" dedim mahçup bir tavırla
O ise bu halime güldü ve sırtımı sıvazlayarak konuşmaya devam etti.
"Sorun değil, iyi olduğuna emin misin?"
Onaylarmışcasına salladım kafamı
"Noora, bir kaç gündür sende bir tuhaflık var. İstediğin zaman anlatabileceğini biliyorsun değil mi?" dedi suratıma bakarken
"Biliyorum Eva, teşekkür ederim ama ben gerçekten hiç olmadığım kadar iyiyim."
Gerçekten iyiydim, Justin sürekli kalbimi kırıyor, duygularımı umursamıyor ve beni görmezden geliyordu.
Ama bana cevap veriyordu. Ve bu beni hiç olmadığım kadar iyi hissettiriyordu.
"Ben yemekhaneye gideceğim, bir şey yedin mi?"
"Hayır ama çok acıktım" dedim Eva'ya bakarken
Eliyle gel dermişcesine işaret etti ve onu takip ettim.
Yemekhane en üst kattaydı ve sürekli bu merdivenleri çıkmak resmen ölüm davetiyemdi.
"Ah gel, işte oradalar" dedi eva Sevgilisi Landon'ı gösterirken. Bakışlarımı Eva'nın bahsettiği yere kaydırdığımda masada her zamanki üçlü oturuyordu; Justin,Stiles ve Landon
Stiles,Landon ya da Justin gibi değildi. Kimseyle kolay kolay iletişim kurmaz, gerek olmadığı sürece konuşmazdı.
Görüntüyü netleştirmek için gözlerimi biraz kıstığımda, Hailey'in de bu Üçlüye eşlik ettiğini gördüm. Tanrım! Gerçekten mi?
"Ne dikiliyorsun orada gelsene Noora"dedi kolumu çekiştirirken
--
Justin'in tam karşısındaki aynı zamanda Eva'nın hemen yanındaki sandalyeye oturdum ve başımı öne eğdim.İşte ona başka bir kimlik ile yazmamın sebebi buydu, nefesimi kesiyordu. Bakışları, gülüşü, konuşması, dudaklarını yalayışı..
Hailey'in arkadaşı Anna tostlarla ve içeceklerle yanımıza geldi ve elindekileri masaya bırakıp oturmak için bir sandalye çekti.
Landon ve Eva bakışları ile birbirini tecavüz ederken, Hailey Justin'e hareretle bir şeyler anlatıyordu. Stiles ise kendini yemeğe adamış, konuşmuyordu. Her zamanki gibi...
Birinin bu atmosferi dağıtması gerekiyordu ve sanırım bu bana düşüyordu.
"Ee çocuklar Biyoloji sınavına çalıştınız mı?" dedim hafif bir şekilde tebessüm ederken.
Justin ise söylediklerime başlangıçta kulak asmamış sonra sırıtarak cevap vermişti
"Hayır, gizli bir sapığım var ve onu becermem için bana yalvarıyor"
"Öyle mi? Bu çok tuhaf." dedim tek kaşımı kaldırırken
Landon ile Eva bambaşka bir evrendeydi, birbirlerine odaklanmışlardı ve kimsenin dediklerini duymuyorlardı.
Hailey ise Justin'in dedikleri ile morarmıştı.
Justin ise buna aldırış etmeden konuşmaya devam etti
"Onu önemsediğimi zannediyor, aptal ergenin teki. Çirkin olduğundan eminim. Bu yüzden karşıma çıkamıyor. Onunla oyun oynuyorum ama hisleri bana karşı bunu farkedemeyecek kadar yoğun"
Duyduklarım ile kalbim darmadağın olurken
Beynim kalbime sordu;
Ne bekliyordun ki noora? Sana aşık olmasını mı? Sadece konuşuyorsunuz. Bu bile önemli bir şey senin için
Genede gururum beynimi es geçerek önce davranmıştı.
Çantamı aldım ve oturduğum yerden hızla kalktım. O kadar hızlı kalkmıştım ki hareketlerimin etkisi ile oturduğum sandalye düşmüştü.
Ağlıyordum, neden bilmiyorum ama engel olamıyordum. Karşıdan gelen Chris'i farkettim ve ağladığımı görmesini istemedim. Buyüzden de kendimi tuvalete attım.
O an ki sinir ile telefonumu cebimden çıkardım ve Justin'e mesaj attım.
Bilinmeyen numara: Hey sen haklısın
Bilinmeyen numara: Ben kendini bilmez korkağın tekiyim
Bilinmeyen numara: Karşına çıkamadığım için üzgünüm
Bilinmeyen numara: Ya da dur
Bilinmeyen numara:Üzgün falan değilim
Bilinmeyen numara: Lanet olsun sadece kendimi çok suçlu hissediyorum.
Bilinmeyen numara: Seni sevdiğim için ben bir Suçluyum Justin
Bilinmeyen numara: Ve sen yemekhanede söylediklerinle benim kelepçemi taktın
Bilinmeyen numara: Ben Noora
Bilinmeyen numara: 11/F sınıfındaki Noora Williams
Bilinmeyen numara: Şimdi git ve bu olanları herkese anlat ve dalga geç
Bilinmeyen numara: Gerçekten ben ahmak bir aptalım.
Hepinize tekrardan merhaba! Öncelikle biz Noora'yı Barbara palvin olarak düşünüyoruz ama siz farklı bir karakter kurduysanız kurgunuzu bozmayın. Bu arada uzun bir bölüm oldu bence dkdkdmd