Apropierea corpurilor noastre era atât de apropiată, încât îi simțeam respirația pe față. Temperatura creștea rapid în spațiul mic, cu frică și anxietate. Îmi odihnesc capul în spatele zidului, știind în orice clipă că apartamentul meu va fi răpit și mutat pentru orice semn al celor doi. Ei vor rupe prin fiecare cameră până când o vor găsi pe aceasta, singura care se blochează din interior. Și nu vor ezita să o despartă.Simt ochii lui pe mine, ei ard în pielea mea ca laserele. Chiar și în întunericul micului dulap au fost înghesuiți, văd verdele electrizant al privării lui.
"Ți-e frică?"
Vocea lui slabă sună prin tăcere. Mi-am aplecat privirea ca să mă uit la el, cu ochii închiși. Mă gândesc la toate momentele în care mi-a pus aceeași întrebare.
"Dar tu?" Eu contra.
Se uită în altă parte, luând o gura de aer. Gâtul îmi era uscat și pielea umedă cu transpirație nervoasă. Știam că machiajul meu se întinse în jurul ochilor mei și că părul meu castaniu este nesupus, căzând peste umerii mei. Inima mea simțindu-se grea în pieptul meu.
''Rose''
Imi ridic privirea pentru ai întâlni din nou ochii.
''Vreau să-mi promiți ceva.'' Vocea lui era scăzută și zdruncinată, dăruită de disperare.
Mă îndoiesc încet.
"Dacă se întâmplă ceva aici ... trebuie să știu asta ..." El respira, alergându-i mâna prin părul meu. '' Vreau să fugi, bine?'' Se uită înapoi la mine.
Îmi brădez fruntea.
"Ce vrei sa spui?"
" Vreau să te întorci la New York, vreau să mă uiți."
În ochii lui nu se vedea decât durere.
Îmi întorc privirea.
"Eu ... nu pot-"
- Trebuie să o faci, Rose, înțelegi? Dacă unul dintre noi o va face, vreau să fie tu. Spuse aspru, o venă bătându-se pe gâtul său.
Ritmul cardiac se înrăutățește.
"Nu", spun eu. "Nu voi promite asta".
"Trebuie", spune el, scuturând din cap. "Trebuie să pleci de aici și să nu te mai întorci niciodată. Nu o să mă cauți pe mine ..."
"Nu voi face asta!" I-am tăiat.
Își închide gura, tensionat.
Respiră.
"Dacă se întâmplă ceva aici, suntem amândoi sau nici unul dintre noi."
Se uită la mine, greu; Căutându-mi disperat ochii. Un mușchi se bate în maxilar și respirația lui este neuniformă. Gâtul îi strălucește cu sudoare. În cele din urmă mi-a rupt privirea, privind în jos. Mă terorează să cred că nu va reuși; Că mă vor lăsa să plec și nu cu el.
"Nu totul se dovedește așa cum dorim", spune el după câteva minute de tăcere. "Nu totul se dovedește perfect ..."
"Nu putem gândi așa." Spun.
- Ne va distra. "Dacă nu, atunci sunt alte mii de lucruri.
" Cum a fost întotdeauna; Eu sunt optimistul și el, pesimistul.
"Ce se întâmplă dacă o faci și nu o fac?" Îndrăznesc să întreb.
Ochii lui se apropie de mine.
- Apoi mi-aș imagina că aș fi eu în locul tău.
Inima mea s-a ridicat în gât. Simt căldura lacrimilor în ochii mei și le șterg rapid.
"Nu mai vorbi așa!" Am spus."Încetează." Se uită la mine surprins de tonul meu dur, dar nu spune nimic.
"Tot ce spun eu", începe din nou."Este-"
''Știu exact ce spui și vreau să nu mai spui asta!" Vocea mea sună foarte înclinată, se apropie de isteric.
Se apropie și-mi ia mâna într-a lui, pielea aspră a palmei sale imi atinge pielea moale. Își freacă degetul de mâna mea liniștit. Respir adânc, încercând să mă calmez.
''Promite-mi doar", șopti el. '' Promite-mi că vei rămâne ascunsă''
Nu răspund.
- Te rog, Rose. El cere. "Trebuie să știu." Înghit și dau din cap.
''Dacă asta este ceea ce vrei să auzi, atunci voi fi de acord''
"Vreau sa te aud spunând", spune el.''
Voi rămâne ascunsă.'' Șoptesc.Doar când se îndreaptă spre mine si mă trage intr-o îmbrățișare, un zgomot aprins si sunete se aud, brusc ușa de lângă noi este smulsă.