In urma cu 4 luni.Așezată pe canapeaua mea mică, privind în telefon. Gândindu-mă că nici nu am avut timp să despachetez ceva sau să pun ceva în loc, pentru că m-am uitat la telefonul meu tăcut timp de treizeci de minute. Am stat în noul meu apartament timp de trei ore și tot ce am făcut a fost să aștept acel apel stupid.
Ochii mi se strecoară în ceas. Șase treizeci. Nu ar fi trebuit să sune la șase?
Suspin și mă ridic. M-am gândit că aș putea despacheta pentru a trece timpul. Începând să deschid o cutie care înăuntrul ei sunt niște haine, telefonul meu a izbucnit într-un cântec și mă lupt pentru al lua. Practic, sărind peste canapea, scăpând accidental telefonul pe pământ, spunând-mi "rahat" sub respirația mea.
"Bună?" Raspund fără suflare.
Bună ziua, domnișoară Knight? Aici e Marion Johnson de la Crystal Publishing.
Inima mi-a sărit în gât.
"Da, bună ziua."
Altfel n-am putut răspunde...?
"Am sunat să vă informez că interviul dvs. a decurs foarte bine, la două după-amiază ați obținut poziția. Felicitări."
Încerc să îmi potrivesc tonul spunând: "Mulțumesc foarte mult", reușesc să spun fără să fie prea exagerat.
"Începi luni, unde vei primi un birou și te vei întâlni cu șeful tău.
Aștept cu nerăbdare să te văd în birou. Cu asta, ea închide.Asigurându-mă că telefonul meu este complet închis înainte de a sări în aer, zburând într-un dans victorian răsucite.
Slujba aceasta am visat-o de când eram adolescentă, iar acum am reușit. Îmi iau repede telefonul și formez numărul lui Aaron.
- Aaron, l-am luat, spun plina de emtuziasm, am o slujbă!"
Îl aud suspinând.
"Rose, dragă, sunt la serviciu." spune instantaneu.
''Dar ... am o slujbă. Locul de muncă pe care l-am dorit mereu ... pentru totdeauna.
'' Si sunt fericit pentru tine", spune el. "Dar trebuie să completez cerințele de taxă ..."
- Bine, bine.
- Nu te supăra, Rosie, te scot în seara asta, ce zici de asta?
Un zâmbet mic își face drumul pe fața mea. "Bine."
"Perfect, ne vedem diseară." Și cu asta închide.
Mi-am pus telefonul și m-am confruntat cu stivele cutiilor care îmi strângeau apartamentul. Am oftat si am început sa despachetez.
Aaron și cu mine ne întâlnim de câteva luni. Ne-am întâlnit când am fost în vizită la Portland din New York. I-am luat imediat propunerea de a mă muta aici și când i-am spus că mă mut aici, am început să ieșim.
Lucrează ca medic intern în timp ce continuă să-și termine școala de medicină.
Nu-l învinovățesc cu adevărat pentru că nu am avut mult timp pentru mine; Treaba lui este foarte importantă pentru el. Știu că își va face timp pentru mine mai târziu.Apartamentul în care m-am mutat este mic pentru standardele celor mai mulți oameni, dar este destul de mare pentru mine.
Un dormitor cu vedere spre districtul Pearl, partea mea preferată din Portland. Este foarte aproape de Crystal Publishing, care au fost intențiile mele, chiar dacă nu am ajuns să obțin locul de muncă. Cred că am fost destul de pregătită să-l obțin, presupun.