Az ilyesztő felismerés

148 8 1
                                    

Az a pillanat amikor az a fémes csillogás kivakította a szememet, bevillant az, hogy Bucky Barnes még szabadon mászkál... Vissza mentem a többiekhez és a srácoknak csináltam meg a sminkjét. Mikor Ross-al is végeztem Deli következett. Nem nagyon akkarta a vastagabb sminket, ebbe én is bele egyeztem. Szimpla szemceruza, szempillaspirál és halvány rózsaszínű szemhéjpuder elég is volt. Apum bekopogott az ajtófélfán. Mindannyian oda kaptuk a fejünket és én a rég nem látott apám nyakába borultam.
-Szia, kincsem. De rég láttalak.
-Szia apu! Nekem mondod?
-Ööö... Skacok, elrabolhatnám egy picit a lányomat? Mutatni szeretnék neki valamit...
-Persze. Csak hozd is vissza nekünk, oké?-kérdezte Brad és Connor egyszerre.
-Persze, hogy vissza hozzom. -mondta apum és kivezetett a színpadra, ahol a teljes Bosszúállók csapat várt rám teljes harci díszben.
-Sziasztok? Ti hogy-hogy itt és mikor és hogyan?
-Először is szia. Másodszor apuddal jöttünk és harmadszor az előbb szállítottuk le a gépet. -közölte a tényeket Tony és Steve egyszerre.
-Oh értem. Nat néni!! -ugrottam a nagynéném nyakába.
-Szia Sel! Be akarok-akarunk mutatni neked valakiket. Bújjatok elő onnan hátulról legyetek oly kedvesek. -hívott elő két velem egykorú felnőtet.
-Ők kik? -kérdeztem apum felé fordulva.
-Ők... -kezdte apum- ...a Maximoff ikrek. A hölgy Wanda Maximoff, ahogy jobban ismerik a világon skarlát boszorkány és az úrfi pedig Pietro Maximoff, aki ismertebb nevén higanyszál. És én, mert hiányoltam a saját vérszerinti lányom, befogadtam őket, de megmaradt a saját nevük.
-Sziasztok! Mint apum vérszerinti lánya bemutatkoznék: én Selena Barton lennék.

Sziasztok!  Elnézést a rész hiányért, a késésért és a rövid rész miatt.
Nem volt nagyon ihletem és ezért késtem. A rövid rész meg azért lett rövid, mert nem ugrott be jobb.
Bocsánatot kérek mindenkitől.
Remélem azért tetszett.

Banda háborúOù les histoires vivent. Découvrez maintenant