#16

281 18 2
                                    

5 жилийн дараа~

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

5 жилийн дараа~

Оюутны амьдрал минь дуусч амьдралын хамгийн чухал мөч дээрээ ирээд ажилд ороод аль хэдийн нэг жилийг ардаа үджээ. Би гэдэг хүн тэр хүнээс салснаас хойш их шаналалын далайд живж энэ хорвоо дээр байхгүй болмоор мэт санагдаж байсан үеүүд байсан минь энүүхэнд санагдаж байна. Гэвч өөр нэгэн хүн миний хажууд хамт байсаар ирсэн юм. Энэ хүн бол У Сэүн. Яг миний өөдөөс эгцлээд ирж байгаа нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулсаар ирж байгаа залуу..

Сэүн- Сайн уу хүүхдээ?
Би- юу вэ? Ингэж дуудахгүй гэж тохирсон байхаа! Хха
Сэүн- Тэгээд хайраа, хонгороо, бялуухан минь.. Ингэж дуудуулах дургүй гэсэн биздээ. Өөрөөр аятайхан дуудах юм бол энэ л бнө
Би/үхлийн харц/-зза өөрөө л мэдэхгүй юу хмм!
Сэүн хацар чимхсээр-Өнөөдөр ажил чинь эрт тарсан юм чинь хамт хоол идэж бас бус зүйл хийе!
Би- Бас бус гэдэг чинь?
Сэүн- Юу ч байж болно гэсэн үг
Би-Ммм. Хөөе юу вэ чи нээрээ хүн урхидахдаа сайн юм гээч хмм..би ууг нь эрт тарсан гээл сайхан гэртээ ганцаараа амрана гэж бодож бсншд
Сэүн- Арай чдээ би юу юм
Би- Миний найз залуу
Сэүн- Тэгээд?
Би- Юу тэгээд гэж хха зза гэхдээ бас хүнд чинь синглээрээ байх жаргал хэрэгтэй байдаг юм шдээ
Сэүн- өө лдөө зза төмс найз охинруугаа явлаа тэгвэл
Би-хха чи бүр урдуур тавьдаг болооюу төмстэйгөө даблдаад хха
Сэүн- Тхх одоо яая гэхэв Бэри минь

Энэхэн агшинд Сэүний ярьж байгаа нь сонсогдохоо больж кинон дээр гардаг шиг үйл явдал гэнэт удааширах шиг л болж компанийн үүднээс хамгийн их харахыг хүссэн, хамгийн ихээр хайрлаж явсан бас хамгийн их үзэн яддаг хүнийгээ орж ирэхийг нь хараад таг гацах нь тэр.

-Тэгэхээр шинэ захирал К..кк..кёнсүү байжээ...

Сэүн гараа миний нүүрний урдуур даллан- Чи зүгээр үү Бэри? Сая юу гэж хэлсэн бэ??
-Аа..ан нөгөө Сэүнаа хоёулаа хурдан эндээс явъя тэхүү?
- Юу болсын бэ?
-Зүгээр хурдан явъя ...гэсэн ч оройтсон байлаа. Тэр намайг харчихлаа!

Сэүн миний харцыг дагуулан харсан зүгрүү минь хараад хэн гэдгийг нь дорохноо мэдсэн бололтой шууд л миний гарнаас атгаад авах нь тэр.

Кёнсүү бид хоёрлуу дөхөөд ирчихлээ. Тиймээ үнэхээр хэдэн жил өнгөрсөн ч сайхан залуу хэвээрээ байна гээч. Ямар их санасан гэж бодно Кёнсүү??

-С..ссайн байна уу багшаа? гэсээр Сэүн түрүүлж ам нээлээ.
-Сайн. Үнэхээр том болцгоожээ.Одоо ингэж дуудах шаардлагагүй болсон юм шиг болж.. хэмээн зөөлөн инээмсэглэсээр Кёнсүү хэллээ.

Яагаад ингэж сандраад байгаан болоо?? Энэ инээмсэглэлийг ахиад харж байгаадаа тэгэж их баярлаад догдолж байгаа нь энэ юм байхдаа.

Кёнсүү саяханаас хойш намайг цоолохнуу гэлтэй ширтэж өгч байнаа. Учир нь миний юм ярихгүй байгаад минь л байх!

Сэүн- Зза багшаа бид ингээд явъядаа. Гэхдээ та энд ямар хэргээр?
Кёнсүү- Аан би энд захиралаар томилогдож байгаа юм. Өнөөдрөөс гэхүүдээ.
Би- АЙН!!!
Гэнэт миний чанга орилсонд минь нөгөө хоёр гайхан харах нь тэр.
Би- Уучлаарай хашхирсанд
Сэүн- Очиж очиж уулзах уулзахдаа нэг компанид ажилладаг болж таарахдаа ч яхавдээ гэсээр нүдээ эргэлдүүлсээр, зза би гараад машиндаа хүлээж байя

          Сэүн явчихлаа гэжүү! Энэ мангарыг дээ яаж намайг ийм үед хаяж чаддаг байнаа балай амьтан!!

Кёнсүү- тэгэхээр чи энд ажилладаг юм байна тиймүү? Удаан уулзсангүй шүү Бэри

     Бэри гэнэшүү тиймээ тийм маш    удаан уулзсангүй!!

Кёнсүү- Чи ингээд дуугарахгүй байсаар байх юмуу?
Би- Энэ амьдрал чинь надад яасан ч хатуу хүйтэн ханддаг юм дээ! Тэр чигээрээ уулзахгүй үхсэн бол арай дээр байх байлаа!!
Кёнсүү- Уучлаарай
Би- Хэнээс наад уучлалаа гуйгаад байгаа юм? Надаас уу? ингээд уулзах байсан юм бол 5 жилийн өмнө энэ уучлалтаа гуйгаад хамт байх нь яасан юм!

Нүдэнд цийлэгнэх нулимсаа гаргахгүйн тулд байдаг чадлаараа хичээн арай ядан дотогш залгиж байлаа.

Кёнсүү гэмшсэн харцаар надруу ширтэхээс өөр зүйл хийж үл чадна.
Би- Тиймдээ угаасаа би л тэр үед хайртайгаараа хохирсон одоо ч дутах юм алга инээдтэй юм!
Гэсээр явах гэтэл Кёнсүү гарнаас барьчихлаа.
Би- Яах гээв??
Кёнсүү- Уучлаарай
Би-ХАХА ингэд л болооюу! зүгээрдээ  баярлалаа одоо би дэндүү жаргалтай байгаа болохоор зүгээр байна одоо гар тавиадах!!!

...

Машинд орж суун явах замдаа Сэүн бид хоёрын хэн хэн нь ч юм ярихыг хүссэнгүй. Би ч сайн уйлж авсан юм.




ЭЭЕ !!🖐🏾😅 ЗА СНУ ЗУНЫ АМРАЛТ ЭХЛЭЭД САЙХАН БАЙНА УУ НАДАД БОЛ САЙХАН Л БАЙНА. ОЙРД ӨГҮҮЛЛЭГЭЭРЭЭ МИНИЙ ФФЫГ МААНЬ УНШДАГ ТА НАРТАЙГАА УДААН УУЛЗСАНГҮЙ УДЖЭЭ СОРРИ2😭 ГЭХДЭЭ ОЙРЫН ҮЕД БАС Л ЖООХОН АЯЛАЛ ЗУГААЛГА НТР ГЭЭД ЗАВ МУУХАН Л БАЙХ ЮМ ШИГ БАЙНА ГЭХДЭЭ АЛЬ БОЛОХ ШИВЧЭЭД НЭТТЭЙ БОЛВЛ ДАРААЛЛААД ОРУУЛАХЫГ БОДНОО 😊✌🏼 ГОЛ НЬ СЭТ ШҮҮДЭЭ ТМЭ👌🏼😇

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jun 29, 2017 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

•~•Би чиний эрлэг чинь байна•~•Место, где живут истории. Откройте их для себя