Dimineata...
M(Mira): Lucy trezeste.
L:In cinci minute sunt gata !
M: Natsu si tu la fel !
N:Acum,acum...Dupa 10 minute Natsu si Lucy coboara...
M:Lucy iti aduci aminte ca tiam spus ca vreau sa iti prezint noi tai colegi.
L:Da,sigur!
M:El este Gray ea este Erza iar celalalt este Jellal.
L:Cu Gray mia facut cunostinta Natsu.
M:Bun inseamna ca il cunosti pe Natsu .
E(Erza):Buna eu sunt erza pe tine cum te chiama?
L:Ma chiam Lucy incantata de cunostinta !
J(Jellal): Buna Lucy sper sa iti placa la noi !
L:Sunt sigura Jellal !
M:Hai vreau sa iti prezint pe toata lumea!
L:Bine haide pe mai tarziu Erza,Jellal,Gray.
E:Pa Lucy!Dupa jumatate de ora ...
L:Se pare ca astazi miam facut o gramada de noi prieteni !
M:Si inca nu iai cunoscut pe toti !
N:Buna Luce,Mira!
M;Buna Natsu.
L:Buna si de ce imi zici Luce?
N:Pentru ca suna dragut !L: Inainte sa mai pot spune ceva o fata cu par scurt si alb cu ochi albastri ii sare in brate lui Natsu si il saruta.Raman socata ,cine e ,de ce oare il saruta pe Natsu,oare este iubita lui ?Lucy concentreazate ce iti pasa tie atat !?
N:Buna Lisanna.
Li:Buna Natsu!tia fost dor de mine.
N:Putin.Cand aud asta ma duc de langa Mira si Natsu si plec spre apartament.Inainte sa plec Mira ma opreste...
M:Lucy ce faci vreau sa te mai prezint unor persoane !
L:Mai tarziu Mira nu ma simt bine!Apoi ajung in apartament ma duc in camera si incep sa imi pun niste intrebari...Dupa cteva momente se aude strigand Luce,Luce prin apartament era Natsu ma cauta ...
L:Sunt in camera!
N:De ce ai plecat nu ai apucat sa o cunosti pe Lisanna!
L:Scuze Natsu dar o voi cunoaste pe iubita ta mai tarziu am treaba!spun eu cu o voce suparata.
N:Iubita mea nu imi place de ea ,este doar o prietena din copilarie doar atat.De unde tia venit ideia asta ?
L:Nustiu vam vazut si ...Inainte sa pot termina ce am de spus Natsu ma intrerupe.
N:Esti cumva grloasa Luce ? Spuse el apropindese si inainte sa pot rosti un cuvant ma saruta pe obraj si ma rosesc toata.
N: Luce esti asa de draguta cand rosesti ...
L:*cred ca sunt atat de rosie acum*
N:Sper ca nu ai uitat pe la 4 mergem sa iti arat orasul!
L:B-b.bine o sa fiu gata *spun eu ne putand sa ma uit in ochi lui atunci el ma ia in brate si apoi fuge din camera si iese di apartament.Ramasesem blocata nu stiam daca visam sau daca era real,si de ce ma rosisem asa de tare!M:Lucy sunt Mira pot intra ?
L:S.sigur.
M:Lucy ce ai patit esti asa de rosie si de ce fugea Natsu din apartament.
L:N..natsu ma sarutat pe obraz apoi ma imbratisat apoi mia spus ca la 4 sa fiu gata ca ma duce sa vad orasul.
M:Natsu el nu prea face chesti de genul asta ,cred ca te place!
L:Serios nici pentru fata aia cu parul scurt si alb?
M:Nu,niciodata as sti daca ar fi facut finca sunt sora Lisanei.
L:Scuze ca am plecat asa de repede cand a sosit Lisanna dar am devenit putin geloa...si inainte sa termin propozitia usa camerei mele care era aproape inchisa se deschide brusc..
L:Natsu ce cauti dupa usa ?ne spionezi .... dupa cateva secunde intra in camera.
M:Ha ha
N: Nu doar am vrut sa imi iau geaca .
M:Din spatele usi lui Lucy!
N:Eu...eu trebuie sa plec ...find neatent se loveste de usa si cade.
L: Natsu esti bine ?
N: Da dar acum ma doare capul ,ce neatent pot fi..
L: Il ajut sa se ridice si il pun pe pat ...
Te doare?
N: Putin !Lucy ii pune mana pe frunte ii da parul intr-o parte si apoi il saruta .
L:Acum o sa iti treaca !
N: M..m.mersi Luce!dupa care se roseste si iese usor din camera lui Lucy.
M: Ce a fost asta ?Natsu sa rosit cand o fata la sarutat
Se pare ca chiar ii place de tine Lucy!
L:Chiar crezi asta ?
M:Cusiguranta voi ati forma un cuplu dragut impreunea !