Poveatitor(Natsu)
Unde or fi astia doi ii asteptam sa vina de o ora!
Je:Nustiu a uite ca vin !
Ga:Buna scuze ca am intarziat.
N:Unde ati fost ?
G:In padure!
Je:Ce cautati acolo ?
Ga:Asta !*spune el aratand spre esarfa.
N:Asta eate esarfa lui Lucy!
Sa mergem sa le cautam in padure or fi acolo ascunse !
G:Bine sa mergem dar mai intai trebuie sa merg sa dau un telefon ok.
N:Bine dar grabestete .Dupa 6 miute Gray termina de vorbit la telefon...
G:Bun sa mergem !J:Bine fetelor am vorbit cu Gray si putem pleca .
L:Bun sa ne grabim inainte sa se intoarca!Iesim toate din apartament si plecam spre mall.Ajunse acolo intram in toate magazinele si ne luam haine pentru ziua lui Natsu timpul trecuse si era ora 5 deja .Cand zburase asa timpul .
Dintr-o data telefonul Mirei suna ...
M:Alo
G:Buna mai sunteti la mall?
M:Da de ce ...?
G:Pecati repede de acolo venim spre voi .Atunci Mira inchide telefonul ne spune ce sa intamplat si fugim spre casa .Ajungem la apartament...
L:Bine ca nea anuntat Gray ca vin daca nu tot planul era distrus .
J:Ai dreptate .
M:Apropo ati mai vorbit vruna cu Erza ?
Le :Iam trimis un mesaj sa vad ce face si il urmarea pe Natsu care ne cauta prin padure .
J:Bun si acum ce facem ?
L:Putem sa vedem un film !
Le :Buna ideie !
M:Ma duc sa aduc popcorn si racoritoare pana atunci voi alegeti filmul !
L:Bine! Si ce film vreti sa vedem ?
Le :Cred ca cel mai bun film ar fi unul de comedie sa mai radem si noi putin .
J:Ai dreptate .M:Lucy poti veni sa ma ajuti sa aduc popcornul si racoritoarele ?
L:Sigur vin acum !*aducem racoritoarele si le punem pe masa apoi dam drumul filmului si ne asezam pe canapea ...Je:Natsu nu inteleg ce vrei de la mall!
N:Sa mananc mie foame !
Ga:Aaaaa pai spune asa fac eu cinste !
G:Mersi orcum miam uitat bani in apartament !*spune el razand .
N:Oare ce fac Lucy si Levi ?
Ga:Credema sunt sigur ca sunt bine amandoua !
N: De unde sti ?
Ga:Am un sentiment!
J:Gata cu vorbitul ai hai sa mancam .Dupa 4 ore filmul se termina
M:Ce am mai ras nu ma puteam opri .
L:Nici eu !
Levi cat este ceasul ?
Le:Este ore 9
J:Noua cand a trecut timpul asa ?
M: Bun pana la 10 puteti sa va ganditi cu ce ne imbracam din ce am cuparat si maine va aranje pe toate la par daca vreti!
J:Si eu o sa machez!
L:Hai sa strangem pe aici si apoi la somn ca maine seara avem petrecere !Dupa ce strangem ,dupa filmul vazut ne uram noapte buna si neam dus la culcare!
G:Hai la cafenea de cand ai plecat de la mall nu tea oprit din a le cauta pe fete este 10:30 cat le mai cauti Natsu.
N:Le caut pana le gasesc sa fie clar !
In acel moment Natsu primeste un apel de la un anonim!
?*:Buna Natsu sitiu ca le cauti pe Lucy si pe Levi asa ca vreau sa te ajut sa le gasesti ce zici ..?
N:Cine esti si de unde ma cunosti ?
?*:Asta nu conteaza conteaza ca vreau sa te ajut sa le gasesti !
N:Bine spunemi ce sa fac !
?*:In primul rand trebuie sa te duci la cafenea si sa te odihnsti maine mai spre seara am sa iti dau locatia exacta a fetelor !*si inchide apelul .
N:Baieti haideti la cafenea maine nu mai mergem sa le cautam .