Kdo má lepší superhrdiny #2

211 10 18
                                    

Takže v minulé části jsme si popsali ty nejzákladnější DC a Marvel hrdiny a nyní si o tom jen tak popovídáme. Můžeme klidně něco probrat v komentech no nic méně mi jdeme na to.

Slyšel jsem dost lidí říkat že Marvel hrdinové jsou taková "pohádka" že jsou prostě strašně nereálný a DC samozřejmě taky ale né tak moc jako Marvel. Můj názor na tohle je asi takovýhle : Z části je to pravda ALE DC nám představilo poměrně málo hrdinů zatím co Marvel nám jich představil poměrně dost velkou kupu.
No máme tu Batmana který podle mě není VŮBEC ALE VŮBEC "pohádka" protože on umí vlastně jenom bojovat.... A je bohatej (viz. Trailer na Justice Leaque).
DC
Superman - "pohádka"
Green Lantern - "pohádka"
Green Arrow - podle mě celkem real
Flash - "pohádka"
Wonder Woman - asi real no (tak 70ku30)
Aquaman - K němu se asi nemusím vyjadřovat

Marvel

Ironman - V tomhle století asi "pohádka"
Kapitán Amerika - 50/50
Spiderman - "Pohádka"
Thor -

No dobře (vím že jsem u Thora přestal) u Marvelu je to takový tešký protože... Je to takový eeeeee

V tom co hrdinové mají za superchopnosti je u mě asi lepší Marvel. Ale zase  tady jsou strašný rozdíly v počtu hrdinů. Protože když jich je víc tak je tam i víc špatných ale  strašně moc dobrých. A když jich je málo, je je jich jenom pár strašných a zase pár dobrých. No nic. Budu fakt moc rád když mi napíšete vaše názory do komentu a mi jdeme na finální rozhodnutí (které mi tam taky můžete napsat)    

Od DC mám fakt rád Batmana a Green Lanterna a od Marvel asi všechny takže za mě asi
      
       Marvel!!!

DC nebo Marvel? Kde žijí příběhy. Začni objevovat