Ještě před začátkem bych vám chtěl popřát krásný nový rok a poděkovat za to že moje srovnávání čtete protože tady budu mít za chvíli 100 přečtení což je pro mě strašně moc... Zvlášť když toto je teprve čtvrtá část... A ano vím že i DC má mnoho hrdinů i padouchů v komiksech, ale já se tady spíše věnuji filmům... Ale jestli by jste chtěli něco o komiksech tak mi to napište do komentářů a jedeme na to!
MCU = Marvel cinematic universe
DCEU = DC extended universeJen pro objasnění tyto 2 zkratky znamenají filmové vesmíry pro DC a Marvel.
Jako první si rozebereme DCEU :
DC universum má na svém kontě již 4 filmy (muž z oceli, Batman v Superman, Sebevražedný oddíl a Wonder Woman). Dalším přírůstkem bude letos (krom WW) Liga spravedlnosti na kterou se velmi těším a mám na něj celkem malá očekávání a to kvůli jedné věci : Zack Snyder. Ano to je režisér který bude (logicky) režírovat tento film. Zatím režíroval filmy jako muž z oceli a BvS. A ani jeden ten film se mi moc nelíbil😔.
A nyní vám představím : Top 4 DCEU filmu.... Neboli je seřadím od nejhoršího po nejlepší. (Můj názor) Jdeme na to4) na posledním místě se u mě umístil film : Batman v Superman úsvit spravedlnosti. Né vážně tenhle film mě vůbec nezaujal a přišel my velmi hloupej a nelogickej😔. A plus ten hroznej střih
3) Na třetím místě jsem umístil Může z oceli. S tímhle filmem je to těžký on není špatnej on je docela i dobrej... Ale mně přišel špatnej. Tento film nezaujal mě ale hodnocen je celkem dobře
2) Druhé místo : Sebevražedný oddíl. A tady to mám přesně naopak. Tento film je špatnej ale mě se CELKEM líbil. Sice tady bylo málo Jokera ale zase tady byla Harley Quinn 😆 (Ale Jared Leto byl úžasnej Joker). Né tenhle film je hloupej, špatnej, bez nápadu (a pořád ten podělanej střih) ale byla to sranda
1) A první místo nepatří nikomu jinému než Wonder Woman.🌌🌌🎉🎉🎉🎇🎇🎆🎇🎉🎉🎈✨. Tento film mě vážně mile překvapil. Musím říct že já fakt nemám rád filmy z období válek. Všechno je zaprášený špinavý a ta válečná tématika navrh. Proto se mi třeba vůbec nelíbil film : Kapitán Amerika první Avenger. Ale tento film navzdory té válečné tématice byl dobrý... A i to finále se mi líbilo.
= 2 dobré a dva špatně neboli 50na50😕😔
A jen tak btw. Toto jsem psal před tím než jsem viděl JLA ale umístil by se na druhém místě.... (Recenze u mě na profilu....a když už u toho budete můžete mi klidně dát folow😉)
MCU
Tady asi nebudu jmenovat všechny ale můj top MCU film je 💯%........ Doctor Strange!!! Né vážně tenhle film je strašně úžasnej. A ty efekty!! Aach! Sice tady opět zachraňujeme svět ale i tak je to bomba.....
A tím se dostávám k jednomu velkému problému Marvelu a to je takzvaně "Marvelovská šablona" což je problém že všechny Marvel filmy mají stejný "základy". Kvůli tomu hodně lidí na MCU zanevřelo a stali se spíš těmi co preferujou DC. No ale k Marvelovskéku universu. Tato série navzájem propojených filmů začala v roce 2008 filmem : Iron man a vyvrcholí o 10 let později (2018) filmem Avengers : Infinity War (ten trailer vypadá top!). Během toho byl jeden film nominován na Oscara a to Doctor Strange. Nejmíň úspěšný z těchto filmů je asi Hulk a nejúspěšnější asi Strážci Galaxie. Pro mě osobně je nejmíň dobrý film Kapitán Amerika : první Avenger a nejúspěšnější jsem už řekl. Během toho universa se Sony dohodlo s Marvelem že můžou použít Spider-mana ve svém MCU vzhledem k tomu jak Spidey špatně u Sony dopadl.... No popravdě natočit tři špatné filmy ZA SEBOU není moc úspěch.... Ve (skoro) každém filmu má taky cameo Stan Lee... Což je taková menší vtipná vzuvka. Taky se zde střídá spousty režisérských tváří což je jedině dobře.
V MCU se taky postupně nacházejí takzvaně kameny nekonečna které chce Thanos do svojí rukavičky kterou si vzal na konci age of Ultron.. a máme tady otázku : "kde je poslední Infinity stone?" No já myslím že odpověď je jednoduchá... Má ho Heimdal... Nebo aspoň měl... Prostě to oranžový co určitě měl! 😅
Pro Marvel se stala velká událost když Disney koupilo studio Fox za zhruba 50 MILIARD DOLARŮ! Což je hrozně moc peněz.... A jen pro vysvětlení : určitě víte že když na tom Marvel nebyl kdysi úplně dobře tak prodal práva na některé superhrdiny. Spidermana, Sony a Fantastickou čtyřku a X-Meny právě Foxu. Což znamená že se jim ti postavy vrátili! Ale věčně opatrný Disney neudělá žádnej (když to řeknu blbě) krvavej film... Takže můžeme přijít o dobrý filmy jako třeba Deadpool... Protože všichni známe Disney že jo? Ale znamená to že možná bude dobrej film o Fantastické čtyřce! Ale na tohle by mě VÁŽNĚ zajímal váš názor tak mi ho můžete napsat do komentu.
No a myslím že tady není o čem povídat.... Dle mého skromného názoru je určitě lepší MCU..... Je možné že je tady někdo kdo je zrovna fanoušek DCEU ale toto je můj názor a podělte se mi o svůj do komentářů
Toto bude vše a zase (možná) příště! Čau!
(A jen tak btw. To možná tam je protože nevím... Tak si to klidně můžete přidat do knihovny nebo do nějakého seznamu 😉)
No už fakt čau!
ČTEŠ
DC nebo Marvel?
RandomZde budeme probírat různá témata co se týče DC a Marvelu a určíme co je lepší