Yeni ayakkabılarıma ,dünyanın 7 harikasına 8. olarak katılmış gibi bakıyordum.Şuan çok mutluyduk. Ben ve cephanem,
Cephaneme işaret parmağımı doğrultup,"Birinizi bile sağ bırakmayacağım ! Hepinizi yiyiceğimmm ." diyerek bad bir kahkaha attım.Ailem kısa bi seyehatta çıkmıştı .Bende üniversite birinci sınıf öğrencisi olarak ,bu dönemi bittirip annemlere katılacaktım.Ve annem olmadığı için fazla bir özgüven' le ayakkabıyla geziniyordum ,salonda yiyecek yı yiyordum.Bir yerden annem çıkıp gelir korkusuyla hemen cephaneme saldırdım.Ayyy bi düşünsenize. Bi anda kapı açılıyor .Ve bam annem "selam elisa " diyor.Tövbe tövbe.Yiyeceklerimi bittirip ,yukarı çıktım evde yat yat sıkıldım .Telefonu elime alarak merdivenleri çıktım.Rehberde bulunan kardaş yazısına basıp zeynepimi aradım. Dışarıda buluşmak üzere sözleştik.Yukarı çıkıp üzerime sarı diz kapağıma gelen salaş bir sarı tunik giydim.Ayakkabılarımı çıkarıp ,siyah kot pantolonumu giydim .sonra sarı ayakkabılarımı yeniden giydim.Kareli değişik renkleri olan .Biraz belimin aşasında kalan ,gömleğimi giydim .Onun üzerine 'de kot ceketimi .siyah sırt çantamı sırtıma taktım,omuzumun 2 karış aşağısına gelen siyah saçlarımı ensemde at kuyruğu yapıp,siyah güneş gözlüklerimi taktım. Neden böyle uzun uzun anlatım acaba ?
Anahtarımı alıp evden çıktım .Kapıyı 3 kez kilitleyip, anahtarı çantama attım.Kullaklıklarımı takıp shakira' nın kocasıyla birlikte kilip çektiği şarkıyı açtım. Çok eğlenceli şarkı ya.Yolda yürürken ellerimi ceplerime koyarak ,şarkıya eşlik ettim.
Bir anda dans etmeye 'de başladım.Dışarda; gençler ,çocuklar ,bayanlar ,baylar ve daha başka kişiler vardı,Ama benim için şuan sadece ben vardım.Ben bir kar küresinde ,bir başına dans eden kişiyim.Tek farkımız bille yok !
Durağı görünce biraz toparlandım.Yaklaşık 2 ,3 şarkı sonra otobüs geldi.Kartını ellime aldım,araba durdu herkes yavaş yavaş bindi, kart bastılar .Sıra bana geldi .Kartımı makineye götürdüm .Bekledim ve kırmızı yandı .Ben daha ne olduğunu anlamadan biri iki defa bastı .Biraz ileri gittim yollu kapatmamak için .Başımı kaldırdım , kart basanı görmek için .Başımı kaldırdım bide ne göreyim ! Uzaylıııı .şaka be sarışın bi abi .Thank you edip koltuklara baktım .Ulan hepsi dolmuş.
Ayaktada kimse olmadığı için merdivenlere ilerledim .Yere oturup ayaklarımı merdivene sarkıtım.Ve komik videolar izledim.Karşımda bi erkek gurubu görünce hayretle baktım .Resmen 5 li koltuğu işgal etmişler.onlara tiksinirce baktım.
sonra bir anda beşide bana dönünce tiksinircesine bakan bakışlarım,şok tayım bakışlarına döndü.Onlar bana aynı anda sırıtırlarken dayanamayıp."Ne sırıtıyorsunuz ha , Beşli olarak yerleşmişsiniz.Bende burada yarde oturuyorum . Hiç centilmen değilsiniz !!! "deyip başımı telefona çevirdim.Sonra hala baktıklarını görünce gözlerimi kısıp , cin gibi baktım.
Yaklaşık 5 dakika sonra piknik alanı ,eğlence alanı gibi bir yere geldik . Ben ayağa kalkınca beşli de kalktı.aynı anda kapıdan çıkmaya çalışınca onlara sinirle bakıp aralarından sıyrılıp atladım.Onlarda teker teker indiler.Allahım bunlar mal, az önce aynı anda geçmeye çalışıyorlardı. Şimdiyse ben olmadığım vakit teker teker iniyorlar.Sinirle onlara baktım .Onlarda bana , aynı anda farklı sıfatlar kullanarak konuştuk :
"Salak beş kardeş "
"Salak değişik kız " dedik.Ama bir şey farketim biri konuşmadı .Bu düşünceyle uzaklaştık. Ama bu uzaklaşmanın uzun sürmeyeceğini biliyorduk ,çünkü aynı alandaydık.
Merhaba öncelikle ben Havva .Bu kitabı 2 haziranda yazmaya karar verdim.Ve yazacağım da inşallah. Bu ilk kitabım olduğu için oldukça eğlenceli ve özenle yazıcağım .Umarım beğenirsiniz. 😝😝😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK AŞK
HumorSizce aşk insana oturduğu yerden "hey ben geldim" diyerek gelirmi ? Gelmez ,değilmi.Peki bu iki deli neden böyle düşünüyor. Onlar iki deli . Ne kız erkekten ,ne erkek kızdan akıllı.