Not:yorumalar ve bölümün tamamı bana aittir alıntı değildir.whattsap grubu için özelden bana mesaj atmayı unutmayın
Herkese merhaba
Çoğu kişininde ilk dizisi olan Playful Kiss ile başlamak istedim. Benimde ilk dizimdi:)
Diziye gelecek olursak 2010 yapımı 16+7 özel bölümden oluşuyor. Başrollerde Jung so min/oh ha ni ve kim hyun joong/baek sung jo (gözlerinden kalp fışkıran emoji)'yu görüyoruz. Şahsen ikisinin kimyasını çok uyumlu buldum fakat oh ha ni'yi fazla saf (tabiri caizse salak) baek seung jo'yu ise fazla umursamaz ve ilgisiz (rolü gereği) bulduğumuda söylemeden geçemeyeceğim.(çokta dürüst yazarınız :D öznel yorumlar bunlar kızmayın)
Rollere gelelim.
OH HANi:derslere önem vermeyen okulun en dahi öğrencisi baek seung jo'ya aşık olan fakat aşkını mektup yoluyla ilan ettiğinde ukala beyimiz tarafından okulun ortasında rezil edilen hanım kızımız. (Izlerken yerine utandığım)Sakar ama dost canlısı tembel ama şipşirin bir kız.BAEK SEUNG JO:namı değer ukala beyimiz. Kimseyle samimiyet kurmayan sivri dilli soğuk mu soğuk aynı zamandada genç kızların prensi çalışkan yakışıklı cool ve Tenisten yemeğe her konuda yetenekli bir genç.
Yan rollerden birer cümleyle bahsedeceğim.
Boon joon gu: oh hani'ye olan aşkına hayran kaldım. Unutursak Kalbimiz korusun be
Hwang geum he:suratsız baek seung jo'nun sevecen annesi.
Baek eun jo:ukala beyimizin kardeşi. Aynı onun gibi nevale :)
Ama sonlarda sevdim küçük beyi.
Yoo he ra:baek seung jo'nun üniversite den arkadaşı. Güzel çekici ve zeki baek seung jo için oh ha ni ile mücadele ediyor.
Gelgelelim konuya :)
Hani bir mektupla ukala beye açılır ve reddedilir depremde evleri yıkılır Babasıyla sokakta kaldıkları için babasının eski dostu baek seung jo'nun evine taşınırlar. O evde ukala beyin olduğunu öğrenen oh ha ni havalara uçar adeta.kimi zaman beraber ders çalışır kimi zaman olmayacak anlarda aynı evin içinde karşılaşırlar. Daha sonra babasının batmakta olan şirketini ele alan ukala beyimiz he ra ile tanışır. Görücü usulü kızla görüşür. Oh ha ni duruma yıkılır.fakat birtanecik kaynanamız oh ha ni için bunun üstesinden gelir. Baek seung jo'dan tamamen ümidini kesip başkasıyla randevuya çıkan oh ha ni'yi duraktan almaya giden ukala beyimiz oh haninin yeniden ilanı aşk etmesi üzerine oda daha fazla dayanamam ve onu öper. Böylece ilişkileri başlar ve anında eve gidip ailelerine açılırlar. (Bunlardan hızlısı mezarda) her ise önayak olan biricik kaynanamız hemen düğün salonunu tutar ve hazırlıklardan sonra evlenirler oh ha ni gönlünün efendisine 4 yılın sonunda kavuşur. Evlilikleride pek normal evlilikere benzemez hala kızlar baek seung jo'ya asılırlar (bu sahnelerde baek seung jo'nun tepkisizliği beni gıcık etmedi dersem yalan olur evlisin oğlum sen evli!) Daha sonracığıma tıp okuyacak olan ukala beyimiz için oh hani hemşirelik okumak ister.bunun için hazırlanır. Çabalar ve sonuç:baek seung jo'nun çalıştığı hastanede hemşire olur ;)
Böylelikle mutlu sonla dizimiz biter. +7 özel Bölüm ve baek seung jo günlükleri var fakat özel bölümleri çok beğendiğimi söyleyemem ama Günlükler çok hoştu ukala beyimizin göstermediği duygularını gördük.
Sonraki bölümde görüşürüz whattsap grubu için özelden bana mesaj atmayı unutmayın :)Goodbye ^_^
Dipnot:dizinin diğer versiyonları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kore dizileri
أدب الهواةizlediğim k-dramalardan bahsedeceğim ayriyetten okurlarla whatsapp-instagram vs uygulamalardan grup açacağız aramıza katilmak isteyen herkesi bekliyorum