1993 yılında İzmir'de orta sınıf bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldim. 4 yaşında okuma-yazmayı öğrendikten sonra araştırmacı ruhum beni hiçbir zaman yarı yolda bırakmadı. İlköğretimimi Bornova ilçesindeki Hilal Necmiye Hüsnü Ataberk İlköğretim Okulu'nda tamamladım. Ortaöğretimde Seyit Şanlı Anadolu Teknik Lisesi'nde Biyomedikal Cihaz Teknolojisi dalını bitirdim. Şu an Ege Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı'nda lisans öğrenimimi tamamlamak üzereyim. Benim için yazmak ve araştırmak bir tutkudur. Kitap okumak, film izlemek ve oyun oynamak her Y kuşağına mensup olan bireylerinki gibi başlıca hobilerim arasında bulunmaktadır. Bu kitaptaki okuyacağınız bölümlerin bir kısmı yıllar önce açtığım blogumdaki içerikleri barındıracaktır. Wattpad'da böyle bir çalışma yapmamın sebebi insanların emeği hiçe sayıp kaynak belirtmeden intihal yapmalıdır. Amacım bu işten kesinlikle kar amacı gütmek değildir, fakat ne olursa olsun ortada bir emek varsa buna saygı gösterilmesi gerektiğini düşünmekteyim. Bu kitabı yazmamdaki sebep internette bu hastalıklar hakkında yetersiz Türkçe bilgi olmasıdır. Her ne kadar günümüzde herkesin İngilizce veya Almanca gibi Türkiye'de popüler yabancı dilleri bilme zorunluluğu olduğu düşünülse de ben aynı şeyi düşünmüyorum. Dil bir araçtır, bilgi evrenseldir. Bu yüzden, insanlar devamlı yabancı dil eksikliğinden hayıflanacağına ortaya kendi dillerinde birkaç şey yazıp çizseler belki günümüzde birçok insan daha rahat edecektir. Kitaba değinecek olursak; kitaptaki sayfalar birbirinden bağımsız olarak yazıldığından dolayı kitabı istediğiniz yerden başlayarak okuyabilirsiniz. İçeriklerin hepsi akademik bir dille yazılmıştır böylece buradan alıntı yapacak öğrenciler, öğretmenler, doktorlar rahatlıkla kaynak belirtebilirler. Söyleyeceklerim bu kadar, iyi okumalar dilerim.
Blog adresim: tuhafhastaliklar.blogspot.com
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Hastalıklar
Non-FictionYeryüzünde nadir bulunan tuhaf hastalıklarla ilgili bilgiler.