" Mutlu Sonsuz Meselesi "

1.2K 37 19
                                    

İnadına Aşk Kalplerde
  12. Bölüm
   " Mutlu Sonsuz, Meselesi "

5 yıl sonra...

Defne den

Ayh siz şimdi olayları bilmiyorsunuz demi . 5 yıl içinde her şey o kadar değişti ki . Bizim bir oğlumuz oldu. Cem. 4 yaşında . Valla çok tatlı. Yeşim ve Çınarın ikizleri oldu. Rüzgar ve Ceren. 5 yaşındalar. Denizin kısır olduğu ortaya çıktı.  Onların çocuğu olmayınca yetimhaneden bir erkek evlat edindiler. Serkan . Dünya şekeri maşallah. Nehir ve Polatın bir kızı oldu. Su . Tam annesi gibi arıza.  Bugün pikniğe gidecektik . Her şeyi hazırladık.

Dfn : Cem hadi annecim hazır misin. 

Cem : Hazırım. Dışın dışın dışın  

Yln : Oğlum sabah sabah delirdinmi sen.

Dfn : Aman kime çekmiş acaba plaza kalası.

Yln : Şşt la kızı Cem var burda.

Dfn : Tmm ama laf sokmalarım akşam devam edecek plaza kalası .

Hazırlanıp çıkarlar. 

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Geldiklerinde herkes oradadır. Tüm gün piknik yaparlar.  Oynarlar. Eğlenirler. Birden kar maskeli adamlar etrafı sarar. Küçükler hariç herkesi öldürürler. Bu da hayatın bize ounadığı oyunlardan biridir. En mutlu olduğumuz an bile hayatımızın sonunu getirebiliyor. O gün Leyla ve Toprak pikniğe gelmedi.  Çocukları yanlarına aldılar . Bu hikaye burada sona erdi. Ama bu herşeyin bittiği anlamına gelmiyor.  Onlar hala bir yerlerde , biz göremesekte sonsuzluklarını doyasıya yaşıyorlar. Bize de onların mutlu olması için dua etmek kalır.

Bu olay bizim için bir ders aslında . Her an he şey olabilir. Ne demiş şair

" Tarih Mutsuzları Yazar ..."

Sahip olduklarınızın kıymetini bilnenizi dileyerek yeni masallarda görüşmek üzere ...

Bu hikaye burada bitti arkadaşlar. Ben mutlu sonları fazla sevmem . Mutlu sonlar olsaydı her yer bir daha o diziyi hatırlayamazdık. Ama mutsuz son her zaman o hikayeyi hatırlamamızı sağlar. Hoşçakalın...



İnadına Aşk Kalplerde -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin