1. Het Vizier

13 3 0
                                    


wie en wat wij zijn:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

wie en wat wij zijn:

Wij van Het Vizier proberen je wekelijks te voorzien van de laatste nieuwtjes over de Nederlandstalige Wattpad community. We spreken in ons nieuwsblad over de nieuwste boeken, de hipste auteurs en de laatste veranderingen van Wattpad zelf. Ook kun je bij ons interviews vinden met je favoriete auteurs, eerlijke recensies lezen over Wattpad-verhalen en het gezellig hebben met andere lezers én schrijvers.

Wie zij zijn zal een mysterie blijven. Anonimiteit zorgt er namelijk voor dat wij ongecensureerd kunnen schrijven wat wij willen, zonder dat onze daadwerkelijke accounts hier schade van ondervinden.

wat ons doel is:

We zijn er ons van bewust dat wij niet de enige instantie zijn die een weekblad en/of magazine bijhoudt en hebben er hierdoor voor gekozen om een doel op te stellen. De huidige weekbladen en magazines blijven namelijk redelijk binnen de perken en bewandelen het begaanbare pad -- wij willen juist voor het onbegaanbare pad kiezen. Wij nemen geen blad voor de mond en schrijven wat wij denken. Ons blad wordt rauw, ruw en grensverleggend. Wij streven ernaar om toonaangevend te worden en onze naam diep in de Nederlandstalige versie van Wattpad geworteld te krijgen. Dát is ons doel.

wat wij zullen doen:

Omdat wij er niet naar streven een all-round magazine te worden en we de onderwerpen van onze posts ook daadwerkelijk willen beperken tot Wattpad zelf, zal je bij ons voornamelijk recensies, interviews, boekenlijsten en aanbevelingen vinden. Wij zullen ook discussiëren over de laatste veranderingen van Wattpad zelf en opiniestukken over de site publiceren. 

hoe je ons kan bereiken:

Bij ons is transparantie een sleutelwoord. Contact tussen de redacteuren en het publiek vinden wij belangrijker dan al het andere. Wij staan open voor gastschrijvers, tips, aanraders en andere feiten. Heb je ons wat te melden, wil je je opgeven als gastschrijver, heb je nou die tips en aanrader en andere feiten voor ons? Stuur ons gerust een berichtje. Wij zullen antwoorden.

hoe vaak wij publiceren:

Wij hanteren geen publicatiedagen. Dit zorgt alleen maar voor deadlines en deadlines leiden tot afraffelen en afraffelen leidt op zijn plaats weer tot ondermaatse kwaliteit. Wij willen graag artikelen van hoge kwaliteit aan ons publiek voorschotelen en om hieraan te kunnen voldoen hebben wij ervoor gekozen om een zéér globale publicatiedatum te vormen: wij zullen minimaal één post per week publiceren.

tenslotte:

Heb je nog vragen, klachten en/of opmerkingen? Onze inbox is 24/7 geopend. We zien je graag terug binnen zeer korte tijd!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VizierWhere stories live. Discover now