Oare ma place?

14 2 0
                                    

Lia:Ămm ! Sunt incantata de cunostinta!
Edward:Si eu!Ce ora ai?
Lia:Mate....Tu?x
Edward:Eu am sport...oricum profu' mai intarzie de obicei vrei sa te conduc pana la clasa?
"Ce ma fac? Sa ii spun ca vreau sa ma conduca? Daca doar rade de mine?? Sa ii spun nu? Cum sa ii spun nu este prea dragut....."
Lia: Da!
Edward: Ok, hai sa mergem!
Lia: Mersi!
Edward: Nu ai pentru ce! La voi la scoala se multumeste inainte?
Lia: Nu cred😂
Edward: Si cum ti se pare in noul liceu?
Lia: Ciudat....adica..nu stiu..inca nu am apucat sa imi fac o parere!
Edward: Este super aici!  Profesori sunt de treaba! Decat profu' de spor este mai dur la inceput , dar este asa pana va cunoaste!
"Trrrr" Trrr" ( sunet de clopotel)
Edward:  Vad ca am ajuns la timp! Succes la mate!
Lia: Da, mersi din nou!
Succes si tie la sport!
  
  In ora  de mate

"Of, o sa mor! Ce ma fac! Leea are romana !! Ella nu este aici..cui o spun ce mi s-a intamplat?
Coleg:Psst, psst! Lia?
Lia:Da!
Colega : Te-am vazut pe hol cu Edward! Tu esti noua lui iubita?
Lia: Ce? Nu , suntem doar prieteni!
Coleg: aaaa! Ok! Scuze.
"Ce a fost asta? Si de ce toata lumea crede ca sunt iubita lui? Bine ar fi minunat.. Ăaaamm ba nu!!!! Ce tot spun?  Probabil are iubita...defapt nu are din moment ce m-au intrebat daca sunt noua lui iubita! Dar nu este o idee buna sa ma vad cu cel mai dragut si popular baiat..in plus cred ca va rade de mine! Si nu cred ca sunt de nasul lui...
Gata! Nu mai rezist in pauza voi vorbi cu Leea si Ella!!
"Trrr"Trrr"
Leea se plimba cu niste colege de clasa, Bella  si Katy!
Lia: Buna!
Leea: Buna! Ce faci?
Lia :Bine ma duc sa imi iau pensulele pentru ora de desen!  Voi ce ora aveti?
Leea: Noi avem engleza!
*O DISCUTIE BANALA DE CINCI MINUTE*
Lia:ok, mai vorbim! Am sa iti spun ceva mai tarziu! Vi pe la mine dupa ore?  Eu mai am 2 ore tu?
Leea:Ok ! Eu mai am 3.
Lia: Daca vrei te astept!
Leea: ok ! Mersi!  Pa!
Lia:Pa!
-DUPA 2 ORE-

Lia si Leea s-au urcat in autobuz
Lia se uita pe fereastra autobuzului la picaturile de ploaie mari si dese care invaluiau pamantul in apa!Ea sa gandea la ce sa intamplat azi la scoala, la baiatul cu ochi albastri , de care se indragostise!

Cand a ajuns acasa Lia sa schimbat in niste haine comode si a incepun sa discute cu prietena ei Ella despre Edward .
Lia i-a povestit cum s-au cunoscut si ce zambet fermecator are si ca are niste ochii albastri ca marea in care te pierzi.
Ella:Te-ai indragostit!
Lia:Ba nu! Este un baiat de treaba dar....nu stiu, nu e genul meu..
Ella: hmm... o sa vezi..
"Chiar nu imi place  de el qm vrut sa fiu draguta cand i-am povestit de el...
Ba nu ..are dreptate Ella dar nu o sa recunosc, in plus Edward nu ma place....a fost doar dragut cu minee...
Dar de ce ailr fi dragut cu mine?
Oare ma place??"

El..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum