" A trecut o saptamana de cand am inceput scoala la acest liceu si a inceput sa imi placa! Edwar este foarte dragut dar nu cred ca vom fi mai mult decat prieteni! Sper ca va vrea sa vina la ziua mea!"
Eduard:
"O plac mult pe Lia , o iubesc, azi la scoala ii voi cere za fie iubita mea.
Daca va refuza sau da a va accepta , TOTUL SE VA SCHIMBA "
MAI TARZIU LA LICEU:
Lia :Buna Edward!
Edward: Buna!
Lia si Edward ( adica vorbesc simulta ):Am ceva important sa iti spun:
Edward: Ok, o spunem amandoi odata ?
Lia:Da imi va fi mai usor.
Lia si Edward: TE PLAC!!
Lia si Edward: Si eu!
Lia : Asta a fost ciudata!Lia:Deci...acum suntem impreuna?
Edward: Presupun, ce nu vrei?
Lia : Ba da , vreau !ok ne vedem la mine la peste o ora! Pa!
Edward: Ok, pa!
LIA:
"Ămm , se pare ca am un iubit! Este minunat! Este cel mai dragut baiat! Ma simt in siguranta langa el! Simt ca nimic rau nu se poate intampla'
Edward a ajuns la Lia acasa ! I-a facut un cadou. I-a facut cadou o rochie , dar nu asta era surpriza, surpriza era ca a adus- o pe prietena ei Ella care era plecata in Iasi.
Au fost impreuba cu iubitul Ellei intr-un local cu tematica chinezeasca, acolo au facut multe poze cu Ella si Leea pe care o invitase Lia!
Unele dintre poze sunt :
LiaLeea
Ella
Edward
Edward si Lia😍😘😘
AM DECIS SA VA ARAT UNELE DINTRE PERSONAJE PENTRU CA VOR MAI APAREA SI FETE DAR SI BAUETI NOI IN CAPITOLELE URMATOARE.
VA PUP
MULTUMESC CA IMI CITITI CARTEA😍😘
CITEȘTI
El..
Werewolfin aceasta poveste este vorba despre o fata care se indragosteste de un.......baiat presupun... Sincer este amuzant sa va las in suspans. .... Cititi si vedeti prin ce aventuri trece Lia doar cunoscandul pe Edward...😄☺😆