Mamăă,m-am indragostit !_5_

207 10 2
                                    

Deja e dimineata ,simt ca noaptea a trecut asa de repede ! Dar gandul ca azi eu si fratele meu ne vom intoarce la terenul de fotbal m-a facut sa sar efectiv din pat si sa zbor pana in camera lui Fubuki.
Eu: Neata !
Fubuki:Neata !.....Ce s-a intamplat ?..
Eu:Tu chiar ai uitat ca azi mergem iar la terenul de fotbal ? Hai trezeste-te ,e ora 9 !
Fubuki: Bine bine,ma trezesc !
Fug pana in camera si ma imbrac cu o pereche de blugi albi,un hanorac negru,imi iau in cap o sapca neagra ,si ma incalt cu o pereche de tenisi albi .Cobor in living,ma asez pe canapea si il astept pe somnoros. Dupa vreo 10 minute in care il strigam incontinuu,a coborat si el.
Mergem la terenul de fotbal . Spre surprinderea noastra,echipa nu era acolo ...hmmm unde or fi ?
Stam de 15 minute si nimic . Asa ca ne-am hotarat sa plecam...Cand sa ne ridicam(am stat pe iarba ) am vazut ca se indrepta spre noi Caravana Inazuma . Din ea coboara echipa Raimon , in timp ce pe teren a aparut echipa Academiei Aliea,Genesis. Aveau meci . Fubuki s-a hotarat sa-i ajute . In timp ce el vorbea cu echipa Raimon,eu ma uitam la Genesis,si am observat ca un baiat , capitanul echipei Genesis se uita la mine. Am intors repede privirea spre Fubuki,care acum purta uniforma Raimon . S-au dus toti pe pozitiile lor.
*****Dupa terminarea meciului *******
Cei din echipa Raimon erau deprimati , pierdusera meciul . Genesis erau uimitori. Au castigat cu 20-0....Iar portarul lor,ce sa mai zic,a oprit miscarea Viscolul Etern al lui Fubuki foarte usor....
Dar baiatul ala,stai cum il chema ? Aaa,il cheama Hiroto,dar i se spune Gran la Academia Aliea.Da,baiatul ala continua sa se uite la mine,si cand a intors capul ,am inceput sa-l studiez . Era dragut ( aveti o poza cu el la media ) , poate ar fi fost MAI dragut daca nu facea parte din Academia Aliea . Mergeam spre casa..amandoi ( eu si Fubuki ) eram tacuti , eram uimiti de puterea echipei Genesis ....Cand deodata ...
Mno ve-ti afla mai multe in urmatorul capitol...
Oare ce s-a intamplat ???
Pup !!! ❤💙💜❤❤❤
🔯🔯🔯📕📓📑📒📘📙📚📔📗📜📰

Inazuma Eleven - Hiroto Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum