Voi pleca de aici !_8_

131 4 0
                                    

Ma trezesc , si ma uit la ceas , indica ora 13:47 .....am dormit ceva...Hmm,se pare ca Hiroto nu e aici,ce bine ! Poate gasesc o cale de a pleca de aici !
Ma reped la usa,care...surpriza ! E incuiata ! Damm it ! Si acum , eu cum plec de aici ? Stai , pot sa sar de la balcon ! Dar , stai ! Va trebuii sa sar in piscina ! Dar cum sa sar fara sa fac galagie ? Ei , ce-o fi o fi....Geronimoooooooo !!! *si sar *
Sunt uda toata , dar ce conteaza ? Ma furisez pe langa gardul viu,apoi pe langa garduțul din lemn..si ies din curte..Asa..dar unde sunt ? Nu cunosc partea asta de oras ! Vino-ti in fire ! Daca ai putut sa "evadezi " de acolo,vei gasi o cale sa te intorci acasa ! Ai dreptate ,constiinta ! Acum....sa vedem..stanga sau dreapta ? Eu zic stanga ! Ok..atunci ,la stanga !





Merg de 15 minute , si parca aceste cladiri devin din ce in ce mai cunoscute ! Stai ..stiu unde suntem ! Da ? Da..! Suntem in partea nordica a orasului ! Si noi locuim in partea estica ! Yey !!!!!!!

*ajung acasa la 14:21 *
Intru in casa , ma descalt,si as fi vrut sa nu ma vada nimeni , dar Fubuki ma astepta,ingandurat,pe scari ( scarile din casa,care duc la etaj )
F : Chrisss !!!!!! *sare de pe scari si ma ia in brate *Unde ai fost ?
Eu : E o poveste lunga , sunt obosita,eu ma duc sa ma culc ,iti povestesc dupa ! Stai putin,ai dormit pana acum aproximativ 30 de minute,tot mai esti obosita ? Daca tu,constiinta mea ,nu ai inteles la ce ma refeream ,cine ai vrea s-o faca ? I-am zis asa doar ca sa ma lase in pace , dar stii ce ? Tot o sa ma culc ! Cat de mult poate dormii fata asta ?? Habar nu am ...😂☺👌☺

*POV. HIROTO ****
Hmm,sa vad daca s-a trezit somnoroasa...Urc la etaj,deschid usa incet , stai , Hiroto ! Ce vrei,constiinta ? Vezi ? Da, vad ...Ce vezi ? Un nimic , un mare nimic..un nimic mai mare decat toate zilele mele...Hmm...Hmm ca hmm , dar ce ne facem ? Christine a fugit ! Ce mai rapire,nu ai fost in stare s-o tii aici nici cateva zile😂..Si ce o sa faci ? Ma duc sa o caut,nu cred ca a ajuns prea departe ..! Eu cred ! Ma doare fix in cot de parerea ta ! Asta zici acum , dar o sa ai nevoie de parerea mea ! Da da , cum zici tu !

Merg de 20 de minute si nimic...Hei,daca ai afla unde locuieste ? Cu siguranta s-a dus acasa ! Buna idee ! Si cum aflam asta ? Trimitem pe cineva sub acoperire ! Pe cine? Pe Ulvida ! E fata , si poate spune ca este o verisoara de-a lui Christine ! Bun,si pe cine o sa intrebe ? Pe fetele care sunt managerii echipei Raimon,ele trebuie sa stie ! Bine , ma duc sa vorbesc cu Ulvida...(La media o aveti pe Ulvida)

****

H - Ulvidaaaaaaaa !!!!
U - Ce vrei , Gran ?
H - Stii cat te iube...
U - Spune odata ce vrei !!!
H - Christine a fugit,si as vrea ca tu,sa te duci ,la fetele alea care sunt mereu cu echipa Raimon si sa afli unde locuieste ...! Te rooog !!!!!!
U- De ce mi-ar spune ?
H - Zii si tu ca esti verisoara ei , poate te vor crede...
U- In fine...
H-Deci...ma ajuti ?
U- Doar de data asta..



Va urma ...

Inazuma Eleven - Hiroto Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum