bölüm 1

4 1 0
                                    

Arkadaşlar Merhaba. Bu hikayede kendi hayatımı anlatıcam. Fakat sadece yaşım büyük olucak. Bi kaç olayı da kendim düşünüp yazıcam. İyi okumalar.

Ben Eda. 15 yaşındayım. İzmir'de yaşıyorum. Yani şimdilik. 1 ay sonra Ankara'ya taşınıyoruz. Tek sebebi babamın işi. Bizim öyle değişik bi hayatımızın yok gayet mutlu bi aileyiz. Ankara'ya taşınmak istemiyorum. Benim akrabalarımın çoğu Ankara'da bir yandan iyi. Oraya taşınmayı istemiyorum çünkü İzmir'i seviyorum.  Bir ablam var adı Tuğba. 25 yaşında. O da Ankara'yı istemiyor. Bi anda herşeyimizi nasıl bırakıcaz bilmiyorum bu çok zor olucak.

1 ay sonra

Bugün son hazırlıkları yaptık bütün tanıdıklar tek tek geldi ve vedalaştık şimdi evimize veda etmek zorundayım. Ev boş. Bomboş. Üzülüyorum. Dün bütün arkadaşlarımla vedalaştım beni daha çok üzen şey ise Ablam İzmir'de okumaya devam edicek. Tek kalıcam. Ah bunları düşünmek istemiyorum.

Evden çıkıp bahçeye indim. Arabaya binmeden önce son bi kez dönüp baktım 15 yılıma. Çocukluğum,hatıralarım,arkadaşlarım. Hepinizi,herkezi çok özliycem. Ablama sıkı sıkı sarıldım en çok da bu cadımı özlerim ben. Birbirimizden ayrıldık. Annem ve Babam da ona sarıldılar. Ablam nerde mi kalıcak? Ev arkadaşı var onunla kalıcaklar. Araba haraket etmeye başlayınca bende kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Boş gözlerle yolu izlemeye başladım. İzmir'den çıktığımızda saat 10 olmuştu. Uykum gelmiyodu. Bende telefonumla ilgilenmeye başladım. Daha sonra göz kapaklarım ağırlaştı bende dayanamayıp uyudum.

Sabah saat 7:26'yı gösterirken uyandım. Ankara'ya girmiştik. Az da olsa heyecanlanmıştım. 20-25 dk sonra Batıkent'e geldik. Güzel bi okulun yanından geçtik. Ardından bi site kapısının önünde durduk eşya kamyonu bizden önce gelmişti. Amcamlar eşyaları yerleştiriyordu.

Arabadan indim amcama sarıldım oda bana sarıldı daha sonra eve çıktım kendime bi oda seçtim.

Bu gün temizliği bitirmiştik evin eşyaları yerleştirmiştik. Bizde ocak daha bağlanmadı diye yengemlerde kalmıştık. Yarın yeni okuluma kayıt yaptırıcaz. Biraz heycanlanıyım doğrusu.

__________________________

Bugün sabah 9:30 da kalktık annemle. Annem güzel bir kahvaltı hazırladı. Kahvaltımı yaptıktan sonra üzerimi değiştirdim annemde giyindikten binadan çıkıp yürümeye başladık. "Heyecanlı mısın Edacım?" Dedi annem. "Biraz"diye cevap verdim ona. Daha sonra okulun bahçesinden içeri girdik. Müdürün odasına gittik. Biraz konuştuktan sonra öğlenci olmayı seçtim " Sınıfın 9-E  kızım saat 13:00 da ders başlıyor" dedi hoca. Onaylar şekilde kafamı salladım. Daha sonra annemle eve gittik. Saat 11:20 olmuştu lan. Ne çabuk. Şaşkınım.

Bi kaç bi şey atıştırdım çantamı hazırladım umarım kitaplar aynıdır. Üzerime güzel bi şeyler ayarlayıp onları giydim. Saat 12:14 olmuş be. Daha da heyecanlanmaya başladım. Annemin yanına gittim. Konuştuk biraz. "Kimseye bulaşma annecim. Kavga çıkarma. Ona buna sataşma. Sevdir kendini tamam mı?" Dedi annem. "Hı hı" dedim. Saat 12:35  i göstermişti bile odama girdim ve çantamı aldım. Cüzdanımdan biraz para çıkarıp çebime koydum. Çantama bi şişe de su attıktan sonra ayakkabımı giydim annemi öptükten sonra binadan çıktım. Okul çok yakın olduğu için yolu hatırlıyordum. Telefonumu sessize aldım ve okul kapısından içeri girdim. Herkes sıradaydı. Ben sıraya girmek istemiyordum.

Herkez içeri girdikten sonra bende sınıfıma çıktım. İçeri girdim. Hemen bi kız yanıma geldi. Çok heycanlandım herkes bana bakıyordu. "Merhaba ben Nisa. Sen Eda olmalısın tanıştığımıza memnum oldum yanıma otursana"dedi ve gülümsedi. Gülümseyip onu takip ettim. Çok şirindi. Herkez arasında benim hakkımda fısıldaşıyordu. Sinirlerimi bozmuşlardı. O sırada içeri hoca girdi. Esmer kısa saçlı hafif kilolu kısa boylu tatlu bir kadındı. Beni gördü. "Sen yeni öğrenci olmalısın kendini bize tanıtır mısın kızım?" Dedi. Ayağa kalktım. "Ben Eda Koçak.15 yaşındayım İzmir'den geliyorum." Hoca gülümsedi ve derse geçti. "Bu tarih hocası Sema Hoca" dedi Nisa. "Bana ders programını verir misin?" Dedim. "Tabi ki kuzum hemen yazıyorum" dedi. Bende gülümsedim. Çok tatlı bir kıza benziyor.

Derse konsantre olamıyorum lan sinirlerim bozuldu. 5 dk sonra zil çaldı. Sınıfta ki çoğu kız yanıma toplandı.
Hepsiyle tanıştım. İrem,Yaren,Medine,Meryem,Selen,Ayşenaz,Helin,Elif. Tenefüste Nisa İrem ve Yaren aşağı indiler ben gidemedim. İrem çok soğuk davranıyordu Yaren'de. O sırada yanıma Helin geldi.
"Merhaba Eda" dedi ve gülümsedi
"Merhaba" dedim. "Aşağı inmek ister misin ?" Dedi. "Olur" diye cevapladım aşağı indik. Biraz konuştuk bana ailesinden bahsetti. Bende ona neden geldiğimizi falan anlattım.

Daha sonra zil çaldı. Sınıfa çıktık. Yine aynı dersdi. Dersi dinledim. Sonra ki tenefüslerde Helin'le gezmeye başladık. Bütün hocalarla tanıştım. Ama Nisa İrem yüzünden soğuk davranıyordu. İrem'e bende ısınamamıştım fakat Nisa'nın böyle yapması beni çok üzmüştü.

Okulun çıkış zili çaldı Helin bizim yan sitede oturduğu için onla beraber gittik. Helin'i de çok sevmiştim ama helin biraz soğukkanlıydı. Yani pek sıcak değildi. Mesela Nisa çok şen şakrakdı. Helin daha içine kapanıktı.

Evden içeri girdiğimde annem beni bekliyordu. Bana sarıldı nasıl geçtiğini falan sordu anlattım herşeyi. Konuştuk. Daha sonra ocağımız gelmediği için amcamlara gideceğimizi söyledi. Bende gidip altıma tayt üstüme de bol bir t-şört giydim. Daha sonra babam geldi yolda onunla da konuştuk. Amcamlara geldiğimizde kuzenlerim yani Akın ve Muratla biraz zaman geçirdim 6. Sınıfa gidiyordu onlarda ikizdiler. Beni seviyorlardı. Bende onları seviyordum. Yemek yedikten sonra eve geçtik. Ben uyuyup dinlenmek istediğimi söyledim. Onlarda tamam dediler ve televizyon izlediler. Pijamalarımı giydim ve yattım çok geçmeden de uyudum

Evet arkadaşlar ilk bölümün sonuna geldik lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın💞

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin