Hala şu bağ güçlendirmenin yolunu bilmiyordum ve bu cok sinir bozucuydu.Şu bağ kuvvetlendirici her neyse onu yapıp babasının karşısına öyle çıksak bizi kabul ederdi,belki.Ama Joseph bey bunu yapamazmış bana yapicaksa ne yapıp yapmayacağına benim karar vermem gerekmez miydi?
"Joseph neler olduğunu banada açıklarmısın?"dedim sesim zayıf çıkmıştı çünkü korkuyordum.Bi süre konusmadı ki bu sure bana bi ömür gibi gelmişti."Sasha yarın saat 6 gibi burdan çıkıcaz,telefonunun alarmını ona göre kur.Şimdi çantalarımızı hazırlayalım,yarın yolculuğumuz başlıyor..."
Gözlerimi açtığım yine Joseph'e sarılıydım,uyandığımda yanımda Joseph'i görmek nedense beni rahatlatiyordu. Lanet olası telefonun alarmı aşırı yüksek bangır bangır çalıyordu.Ben black metal dinleyip şikayet etmeyen kız bu sesten tiksiniyordum.
Yan tarafıma döndüm ve "Hadi Joseph kalk" diyip,Joseph'i itekledim."Birazcık daha ama,5 dakikacık"
Hem kendi erkenden kalkmam için beni uyarıyor hemde kendisi kalkmıyordu.Bu sefer daha farklı bisey demedim ve yataktan kalkıp masanin üstünden bi bardak alıp musluğu açtım.Bardağı biraz suyla doldurduktan sonra "Kalkıyo musun? eğer kalkmazsan sonucuna sen katlanırsın ufaklık"dedim,biraz bekledikten sonra Josephten hiç ses yoktu "Benden günah gitti" dedim ve Joseph'in kafasından aşağı buz gibi suyun bardaktan yüzüne doğru akmasını izledim.
"Bunu yapman gerekmezdi değil mi? 5 dakika beklesen kalkardim"dedi,kaç 5 dakikadan bahsediyordu acaba.
"Kalktığına göre giyinip çıkabiliriz"dedim ve bavulumdan kısa kollu bi tişörtle siyah dar mini etiğimi çıkardım."Bunları giymeyi düşündüğünü söyleme lütfen" kıyafetlerimin nesi vardı ki? Acaba gideceğimiz yerde ki insanlara göre cok mu pacoz olmuştum?
"Lütfen bana suan aklında şu kadınsı entrikaların olduğunu söyleme" acaba daha demin sesli mi düşünmüştüm?"Hayır elbette öyle düşünmedim"dedim alaycı bi ses tonuyla."Bana yalan söylemeye kalkma ya da söyliyiceksen bile sol gözünün seğirmesini engelle"dedi.
Utanmıştım,ona yalan söylemeye çalışırken bile söyliyemiyordum,beceremiyordum.
"Sadece o eteği giyersen,gideceğimiz yerde herkes sana bakar ve ben katil olurum.Böyle bişeyin olmasını istermiydin?
Ne dedi o herkes sana bakarsa katil olabilirim dedi gerçektende öyle demişti.Kendine gel Sasha,hemen yelkenleri suya indirme bu hayatına giren ilk erkek değil ama son erkek olmasını isterdim...
"Nereye gidiyoruz ki?"diye sordum.Gözleri parladı,içinde ki çocuk ortaya çıkmıştı sanki "New York'a gidiyoruz"dedi.
New York hayallerimin başladığı şehir ,hep gitmek istedigim ama vi türlü gidemediğim şehir.
Los Angeles'ta yaşıyor olabilirdik ama hiç New York'a gitme fırsatım olmamıştı.
'Kaç saate orda oluruz?"dedim
"Arabayla gitmiyicez uçakla gecicez yani buda 6 saatte orda olucağımız anlamına geliyor"dedi.
Arabayla gitsek acaba kaç saat yada gün sürerdi acaba.Herneyse Joseph etek giymemi istemiyorsa bende kesik siyah dar pantolonumu giyerdim.Pantolonu göstererek"Bunu giyebilir miyim?Fazla mi açık?" diye sordum."Onu giymende sorun yok giyebilirsin"dedi ve kıkırdadı.
Perdeli duşun içine girdim,perdeyi sonuna kadar çektim ve altımdaki ince pijama altını çıkardım tam pantolonumu altıma geciricektim ki Joseph birden perdeyi çekti,siyah dantelli boxerimı görünce kahkaha patlattı "Boxerını bi günlüğüne ödünç versene benimkilerin hepsi kirlenmişte"diye dalga geçti gerizekali boxerın normal kilottan daha rahat olduğunu bilmiyicek kadar gerizekaliydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşaret
Teen FictionSasha hikayenin ana karakteri yani benim davranışlarimdan oluşmuş biri.Umarım Sasha'ı seversiniz.İyi okumalar aşkımlar :dd Bu arada bu benim ilk hikayem ona göre yorum yaparsanız sevinirim