Pomocy!!!(cz.3)

46 1 0
                                    

Kiedy skończyłyśmy już wrzeszczeć na siebie, powiedziałam:

- Hej, na razie nie możemy się kłócić, ponieważ musimy zacisnąć pasa i wydostać się z tej przeklętej rury!!!

- Okej, ale tylko na razie jest ten niby rozejm, jak wyjdziemy z tej rury to ci tak do wale, że popamiętasz mnie na całe swoje marne życie!!!!!

- Jak tam se chcesz.....

I smutna, ze łzami w oczach próbowałam jakoś wspiąć się o betonowej ścianie, wołałam pomocy, lecz na próżno...Lecz nagle zobaczyłam wagon który stał na torach, których wcześniej ja z Gabrysią nie zauważyłyśmy.....

Tak, ten wagon był zakurzony, czyli jest stary i nikt nim nie jeździł, ale po co komu do licha potrzebny był wagon w tunelu po wodą??!! Nie wiedziałam co mam robić dalej: czy czekać na pomoc z Gabrysią, czy może iść w głąb tunelu z nią i szukać ja...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak, ten wagon był zakurzony, czyli jest stary i nikt nim nie jeździł, ale po co komu do licha potrzebny był wagon w tunelu po wodą??!! Nie wiedziałam co mam robić dalej: czy czekać na pomoc z Gabrysią, czy może iść w głąb tunelu z nią i szukać jakiegoś przejścia w nadziei, że się z tego tunelu wydostaniemy.......

--------------------------------------

Tak wygląda część 3 przyjaciółek. jeżeli chcecie widzieć jak potoczą się dalsze losy tych dwóch nastolatek, wejdźcie na Wattpada wieczorem pokaże się 4 część tego opowiadania.



Przyjaciółki ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz