1.kapitola

19 4 0
                                    

Ráno jsem se probudila za svitu sluníčka které mě šimralo na tváři. Prázdniny sice končí ale tady na pláži v Malibu je teplo pořád. Vstala jsem a šla do koupelny a šla jsem do sprchy. Byl to úžasný pocit cítit na svém těle vlažnou vodu. Vylezla jsem ze sprchy a oblékla se. Cestou ze schodů jsem si udělala drdol.

Když jsem byla dole cítila jsem vůni lívanců. Lívance mňam. Pomyslela jsem si a olízla si rty. Dole u plotny stála babička. Bydleli jsme v menším rodinném domku na pláži. Jen já a babička. Neměla jsem tušení kdo nebo kde jsou moji rodiče, ale bylo mi to jedno měla jsem babičku a Koru. Kora byla moje fenka měla jsem ji už od narození. Je to husky. Zvláštní je na mém miláčkovi to, že je celá bílá. Ale zpátky k lívancům. Přešla jsem k babičce a řekla „Dobré ránko babi!". Babička jen poskočila jak se lekla „Sireo já s tebe jednou dostanu infarkt!" Je pravda, že tohle není poprvé co jsem to udělala, ale já prostě ráda děsím lidí.„Promiň." Řekla jsem a líbla jí na tvář. Vzala jsem lívance a javorový sirup co byly na lince a položila je na stůl. Sedla jsem si je stolu a pustila jsem se do lívanců.

Když jsem svou porci dojedla zeptala jsem se babičky „Babi můžu si jít zaběhat s Korou?". Hned mi odpověděla „Jasně, že můžeš!". Nevěděla jsem kde bere to nadšení, ale líbilo se mi to. Šla jsem tedy pro postroj a vodítko. Postroj jsem nandala na Koru připla jí vodítko a mohlo se jít. Počkat já jsem na sobě měla domácí oblečení a neměla jsem vyčištěné zuby. Proto jsem byla tak rychlá. Já jsem tele!

Nahoru jsem letěla jako bych měla v zadku raketu. Nahoře jsem si na sebe dala sportovní podprsenku a šortky. Boty na běhání jsem měla dole. Šla jsem do koupelny kterou mám propojenou s pokojem. Výhoda co? Vyčistila jsem si zuby a vlasy si dala do culíku. Jsem hotová a teď rychle za Korou.

Seběhla jsem dolů, nazula si boty a zakřičela „Tak já jdu do oběda jsem doma!". Doslechla jsem se jen „Jo dobře!". Chytla jsem vodítko a vyběhla jsem ven z domu.

Běžela jsem už asi patnáct minut, tak jsem se rozhodla, že si koupím pití. Pár drobných jsem měla v kapse od kraťasů. Přiběhla jsem ke stánku kde podávaly jídlo a pití. Pracoval tam můj kamarád Timmy takže jsem s ním jako vždy pokecala.„Čauky Timmy jednu perlivou vodu." Řekla jsem mu. Chtěl se mě na něco zeptat, ale já jsem jo předběhla „Chlazenou prosím! Díky". Poslala jsem mu vzdušnou pusu. Jen protočil očima a zasmál se. S Timmym a s Kat jsme tohle dělali pořád. Byli jsme nejlepší kamarádi. Timmy jednu dobu chodil s Kat, ale pak uznali, že to není dobrý nápad a stali se znovu přáteli. Ale to je jiný příběh. Timmy mi podal vodu a já mu za ní zaplatila. Celou vodu jsem vypila na ex.

Rozhodla jsem, že se znovu poběžím, ale štěstí nebylo na mojí straně a já do někoho narazila. Byl to kluk možná muž. Vypadl asi tak na dvacet byl menší postavy, ale vypadal roztomile. Měl krásné modré oči a na tváři pobavený úsměv. Asi to byl tím, že jsem se mu rozplácla u nohou.„Nevěděl jsem, že holky po mně tak šílí, že na zadky padaj.". Hned na to jsme se oba zasmáli. Pomohl mi na nohy a já mu řekla „Tak to si moc nezvykej tohle byl ojedinělý případ! Jinak jsem Sirea Ocean". Zasmál a řekl já jsem „Henry Growning. Těší mě!". Co to dořekl mi podal ruku a já jí s úsměvem přijala.„Taky mě těší.".

A o pár dnů jsem byla sakra ráda, že jsem do něj narazila.

Ahoj lidi!
Jsem tu zpět s další slátaninou, které říkám příběh. Snad se vám příběh bude líbit. Jinak děj jsem vymyslela v aquaparku.😂😂
Clarity

Dívka z oceánuKde žijí příběhy. Začni objevovat